Opassen,asfalt smelt

hans zx 10

MF veteraan
Donateur
19 jun 2005
8.582
2.448
rotterdam
Ben net terug en zag dat in rotterdam het asfalt op sommige stukken aan het smelten is. Dus wees voorzichtig!!! Net afscheid genomen van collega motorrijder die dodelijk is verongelukt dus vind het wel genoeg zo na het zoveelste ongeval dit jaar.
 
Hier waren ze ook al stukken asfalt met water ( goh wat anders, benzine? :+ ) nat te houden. Hulde voor deze wegbeheerders. Maar idd, pas op mensen, teveel warmte is niet goed!
 
reed net in Naaldwijk, de weg op richting de A20 en zag een paar bandensporen in de weg staan die een draai hadden gemaakt.
 
Ook oppassen bij het parkeren van de motor op de zijstandaard.
Reeds enkele keren een motor tegen de vlakte zijn gaan. :(


Gebeurde een maat van me vorig jaar met z'n nieuwe motor, had 'ie pas een maand, een MV nog wel... ;( ;( ;(
 
Yep, en niet alleen het asfalt, de bitumen stroken zijn spek en spek glad. Je voorwiel gaat erover heen als een paling in een emmer met snot.
Ligt het nou aan mij of is de bitumen extra glad dit jaar :? :?
 
Idd dat bituum is erg veradelijk met deze temperaturen, van het asfalt vanavond geen last gehad eigenlijks :] .
 
Nergens last van gehad vandaag, van de 300km die ik heb gezien, zag idd het asfalt smelten en rook het asfalt maar nergens last van gehad behalve een lading zweet. Viel me op dat ik en mn zwager dan ook de enige waren die gewoon volledig in pak waren. Zag zelfs een of andere sukkel op een motorscooter met een fietshelmpje op :X :X
 
Bitumen: asfalt reparatie stroken, van die zwarte linten. Normaal bieden die al minder grip, met die hitte helemaal. 's Winters zijnj die dingen trouwens ook extra glad. :(
 
Bitumen:
bitumen_150.jpg


sett19.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan