Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Oordoppen actie: Stop Stichting Baggelhuizen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anoniempje11199
  • Startdatum Startdatum
A

Anoniempje11199

Guest
Naar aanleiding van dit topic Stop stichting baggelhuizen teken de petitie!!!!! word er een actie opgezet om een statement te maken tegen Stop Geluidshinder Baggelhuizen.

Zaterdag de 23ste om 13:00 gaan we de doppen uitdelen bij het winkelcentrum te Baggelhuizen (Het sticht).

Vervolgens is het plan om wat er over is aan te bieden bij de stichting.

Bij de oordoppen zit een begeleidende brief om ons standpunt te verduidelijken en er word een persbericht verstuurd om de nodige media aandacht te krijgen.

Wil je hier bij zijn? Meld je dan aan, zodat we weten hoeveel mensen er komen! En natuurlijk: Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Zo laten wij zien dat we van goede wil zijn, en dat het begrip van 2 kanten moet komen.

Oliepeil.nl is zo aardig om de oordoppen te betalen.

Hebben we alleen nog een zo groot mogelijke groep mensen nodig om ze aan te bieden

Het persbericht: (De brief heeft een soortgelijke strekking, maar is uitgebreider. Vandaar dat ik die hier niet post, is ietwat lang.)

Laatst bewerkt door een moderator:
En wat heb ik gemist

1000 setjes...5 zeikerds...kunnen ze 200 dagen vooruit
Hij is trouwens wel leuk, maar ik geef mn geld aan iemand die de juridische weg wil bewandelen om de zaken wat redelijker te krijgen.
Misschien binnenkort een topic hier openen daarover

Het is toch van de zotte dat ze gaan klagen terwijl zij er zijn gaan wonen en weten dat het circuit er al ettelijke decennia ligt.

Stomme yuppen

Ikke geld geven!!

Bedankt je hebt een mailtje terug

1000 setjes...5 zeikerds...kunnen ze 200 dagen vooruit
Hij is trouwens wel leuk, maar ik geef mn geld aan iemand die de juridische weg wil bewandelen om de zaken wat redelijker te krijgen.
Misschien binnenkort een topic hier openen daarover

Ja, dat kan ook. Maar das mij te duur en te moeilijk. Maar als jij je daar mee bezig gaat houden, wil ik wel een beetje sponseren. Hopen op een goed resultaat

Als je ff wacht tot maandag kan ik misschien alle oordopjes regelen in 1 klap. Moet ik dat ff nakijken?

Hoeveel zijn er precies nodig? gaan we nog wat leuks op elk setje plakken? iets van: antimotorschuim ofzo??

Als je ff wacht tot maandag kan ik misschien alle oordopjes regelen in 1 klap. Moet ik dat ff nakijken?

Hoeveel zijn er precies nodig? gaan we nog wat leuks op elk setje plakken? iets van: antimotorschuim ofzo??

Als jij goedkoper aan 1000 setjes kunt komen, graag

Ik heb ff gegoogled, en kwam op 23.60 per 200 setjes als goedkoopste prijs.

En we kunnen idd wel een leuke verpakking maken. Goed idee

Laatst bewerkt door een moderator:
*grinn* Mijn vriendin kan wel een stukje in het nieuwsblad van smeltherieders motorclub uit smilde zetten...

Mischien dat ze mee willen met het overhandigen?!

Donatie is onderweg
En waar blijven de andere MFers ? Wel zeuren over die zeikers van die stichting maar nu er een tegenactie op poten gezet wordt is het opeens akelig stil . Niet lullen maar actie !

ik heb oliepeil al een seintje gegeven, doneren doe ik niet, mee helpen uitdelen dat wel weer

ik vind het gewoon een leuke actie, maar in België wonend vind ik het wat overdreve als ik hiervoor geld zou gaan geve

Donatie is onderweg
En waar blijven de andere MFers ? Wel zeuren over die zeikers van die stichting maar nu er een tegenactie op poten gezet wordt is het opeens akelig stil . Niet lullen maar actie !

Kom op mensen, tegengas geven

*grinn* Mijn vriendin kan wel een stukje in het nieuwsblad van smeltherieders motorclub uit smilde zetten...

Mischien dat ze mee willen met het overhandigen?!

Klinkt goed Alleen dan moet de datum wel al bekend zijn denk ik

?
Das leuk doen over de rug van een ander...

Voor het uitdelen moet je meer moeite doen (en kost ook meer tijd) dan simpelweg geld geven.
Iedereen die meedoet met de postklotloterij geeft liever geld dan dat ze zelf een waterput gaan slaan.

Voor het uitdelen moet je meer moeite doen (en kost ook meer tijd) dan simpelweg geld geven.
Iedereen die meedoet met de postklotloterij geeft liever geld dan dat ze zelf een waterput gaan slaan.

Mee eens. Uitdelen kost je al snel een uur of meer. En als je bedenkt wat de meeste mensen per uur verdienen

ok, ik doe mee (met sponsoring). Schrijf maar in voor € 5,-, maak ik het vanavond over.