Als dat de belangrijkste factor is, zou juist het dragen van een helm verboden moeten wordenTotdat verzekeraars eisen gaan stellen omdat ze geen zin hebben om de gevolgschade te betalen. Of de premiebetalers van de verzekeraars
Die maken misschien op hem de meeste indruk, maar dat zijn niet de grote aantallen.Vriend van mij werkt op acute opname bij het AMC en die noemt toch vooral de motorrijders zonder protectie.
Pollens!
Hij is daar de teamleider. Acute opname is niet spoedeisende hulp, maar voor de echte noodgevallen.Die maken misschien op hem de meeste indruk, maar dat zijn niet de grote aantallen.
Kan je mooi weer eens wat nieuws laten zetten in plaats van dat hartje met Mutter/Mama.Vraag mij hoe dat gaat met de tatoo’s, zonde vh geld denk ik.
Is goedkoper dan laseren.Zag vandaag bij Retro Nordhorn veel Duitse Harley rijders met ontblote armen etc en alles onder de tatoo’s, niet te vergeten de bijbehorende oorlogse pothelm met de oortjes vrij…..
Vraag mij hoe dat gaat met de tatoo’s, zonde vh geld denk ik.
Zien de artsen eigenlijk al een afname in hoofdletsel bij snorfiets rijders? Dat was namelijk 'de reden' om een helmplicht in te voeren. Na zo'n maatregel verwacht je toch wel wat succesverhalen in de mediaMoet je eens aan die arts vragen hoeveel klus ongelukken ze in het weekend binnen krijgen.
Allemaal in een t-shirt
Nee dat zijn de mensen die met hun paard op de trampoline gaan hadden we al besloten tochDie maken misschien op hem de meeste indruk, maar dat zijn niet de grote aantallen.
Danku, we doen ons bestDie had ik al... ik heb mijn zoon net zo opgevoed, defensie mag ik zeggen is daar nog een geweldige aanvulling oo geweest
Of juist wel, net hoe je er naar kijktOok geen reclame voor je moeder.
Kan je lang wachten.Totdat verzekeraars eisen gaan stellen omdat ze geen zin hebben om de gevolgschade te betalen. Of de premiebetalers van de verzekeraars