onverantwoord

Zo,n paarse broek is idd pislink
Die roze bies hebben ze geplaatst zodat die agenten weten wat de binnenkant- en wat de buitenkant van de broek is. De kleur roze is niet geheel toevallig gekozen. Voor mariniers geldt hetzelfde, maar daar gebruiken ze een rode bies voor.
😉

Laatst bewerkt:
Hadden we dit onderwerp een paar weken terug ook al niet?

db
Zeker. Het blijft voor veel mensen toch lastig zich erbij neer te leggen dat het iedereen’s eigen keus is.
Zo, nu mij korte broek aan want het wordt 30 graden. Hup de motor op.

Ik heb alleen wel te doen met de medici die de boel weer moeten opknappen

Wat een doodoener... die gasten hebben voor dat beroep gekozen. Dan moet je niet ouwehoeren.

Ik kwam bij de tandarts met 4 gebroken kiezen... hij zegt zo, daar zit wel effe veel werk aan.. ik zeg wat ben je dan, controleur of tandarts??
Ik heb nou een andere, we gaan 11000 investeren, maar dat terzijde

Wat een doodoener... die gasten hebben voor dat beroep gekozen. Dan moet je niet ouwehoeren.

Ik kwam bij de tandarts met 4 gebroken kiezen... hij zegt zo, daar zit wel effe veel werk aan.. ik zeg wat ben je dan, controleur of tandarts??
Ik heb nou een andere, we gaan 11000 investeren, maar dat terzijde
11.000 voor wat tandjes… de tandjes… _O-

Hoofdzakelijk Implantaten. Maar omdat het allemaal afzonderlijke elementen zijn...

Dit dus.. ik loop toch ook niet te janken als de maden weer eens in m'n nek vallen bij het opentrekken van
een vuil container..

Krijg dagelijks "afvalsap" over me heen, tja.. die shit spettert nu eenmaal als die bak open gaat.
Zeker als ie 3 weken in de zomer in de zon heeft gestaan .

Wil je dat niet, moet je coli's voor de supermarkt gaan rijden.
Daar krijg je dan wel eens een pallet op je hoofd ..

Als je schrikt van mensen met wonden.. had je misschien géén arts of zuster moeten worden op een ehbo post in een ziekenhuis.

geachte,
Ik heb net 300 kilometers met de auto gereden, vooral autostrade.
Ik woon dus in België en halverwege mijn rit kwamen er een 4-tal motorrijders de autosnelweg opgereden. Onverantwoord snel, constant slingeren, en het zogezegd opwarmen van de banden. Het ergste wat ik vond is dat ze allemaal in t-shirt reden met korte mouwen, en een gewone broek. Beseffen die wel hoe ernstig een val voor hen zou kunnen betekenen? Zouden die jonge gasten niet eerst eens een bezoekje brengen op de afdeling brandwonden in het ziekenhuis. Totaal onverantwoord!
Zijn er hier ook zulke rijders niet zo rijden?
groetjes,
Zie ze altijd bij de Tour de France, met 80 km/h de passen naar beneden rollen en niemand heeft het er over, hoezo beschermende kleding…..valpartijen genoeg op tv gezien en nadien worden ze als ‘helden op de fiets’ geïnterviewd.

En motorrijders……hmmmm, laat ze toch, niet mijn probleem….

Toch zonde, zo'n vest kan je na een schuiver weg gooien maar de huid groeit vanzelf weer aan.

heb jij mijn moeder gekend...
AUAUAUAAUUWwwwwww MAMA !!!! ik ben gevallen.!!!!
Is de broek kapot ???
Je knie heelt wel.....

Hebben wij dezelfde moeder gehad?

HAHA hier één op één hetzelfde 😂

Zo mooi hier op het motor-forum, Zelfs verloren gewaande broers vinden elkaar hier terug, en blijken een overeenkomstige moeder te hebben, ik pink ef een traantje weg van zoveel geluk :'):'):+

Het zal mij werkelijk aan mijn …. roesten hoe mensen gekleed op hun motor rijden.
Ze komen zichzelf, liever niet want tis best pijnlijk als je huid met kaasschaaf asfalt in aanraking is gekomen lijkt mij, tegen.
Dan zijn er weer mensen die daar voor opgeleid zijn die hun proberen te fixen wat meestal niet helemaal lukt, loop je voor de rest van je leven met een beschadigde huid.
Ik zie niet in dat dat mijn probleem zou moeten zijn, stijging van premie verzekering komt toch elk jaar wel, ongeacht hoeveel motorrijders er nou een ongeluk krijgen.

Zeker. Het blijft voor veel mensen toch lastig zich erbij neer te leggen dat het iedereen’s eigen keus is.
Zo, nu mij korte broek aan want het wordt 30 graden. Hup de motor op.
Totdat verzekeraars eisen gaan stellen omdat ze geen zin hebben om de gevolgschade te betalen. Of de premiebetalers van de verzekeraars

Terug
Bovenaan Onderaan