Ontsteking in schouder: tijdelijke motorstalling gezocht

Pommel

MF veteraan
13 apr 2004
23.882
126
Tukker in exile
Helaas helaas ... ik ben sinds ruim een week geveld door een peesontsteking in mijn schouder. Voorlopig wordt dat geen motorrijden, in ieder geval nog niet de komende vier weken. Omdat autorijden op dit moment ook niet gaat, probeer ik maar zoveel mogelijk vanuit huis te werken.

Maar mijn motor staat buiten, normaal gesproken onder een hoes. Omdat ik hem normaal meerdere keren per week meeneem (ook in de winter) vind ik dat geen probleem, maar nu vind ik het wel een beetje jammer.

Is er toevallig iemand in de buurt van Utrecht met een grote garage, waar hij een paar weekjes overdekt mag staan? In de winterstalling vind ik een beetje overdreven; over een maand hoop ik toch wel weer op de motor te kunnen zitten. Als iemand een motorstalling weet die per week te huren is, vind ik dat ook een goede optie.

Bijkomend probleem: ik kan hem zelf nergens naartoe rijden, dus is er iemand die me eventueel uit de brand wil helpen?

Bedankt! *D

Johan
 
H'm

Opslagruimte in utrecht....

Als dat net zo soepel gaat als kamertjes voor studenten, heb je over tien jaar wel een mooi kippenhok voor veel muntjes.

Is dit een idee?
 
geen probleem

Dank je! Jouw zaak biedt winterstallingsruimte aan natuurlijk?

Ik wil daar graag gebruik van maken, maar een conctract voor bijvoorbeeld maar een maand (i.p.v. de winter) is voor jou geen probleem? :)

Dan ben ik heel brutaal ... zou je de motor misschien ook willen ophalen? (tegen vergoeding uiteraard)

Alvast bedankt!
 
Dank je! Jouw zaak biedt winterstallingsruimte aan natuurlijk?

Ik wil daar graag gebruik van maken, maar een conctract voor bijvoorbeeld maar een maand (i.p.v. de winter) is voor jou geen probleem? :)

Dan ben ik heel brutaal ... zou je de motor misschien ook willen ophalen? (tegen vergoeding uiteraard)

Alvast bedankt!


meel me even
 
Terug
Bovenaan Onderaan