Ongedierte onder hoes

rgroen

MF'er
2 aug 2012
52
0
Hallo medeforumleden,

Het is weer lekker regenachtig weer buiten. Ik heb een aantal weken terug een nieuwe hoes gehaald. Maar wat blijkt, deze trekt op een of andere manier heel veel ongedierte aan. Tientallen (grote) glimmende insecten komen er uit als ik de hoes van de motor afhaal en als ik de hoes in huis leg als ik 's-ochtends vertrek dan lopen de insecten lekker in huis.

Hebben jullie hier ook last van? Zo ja, enig idee of ik die hoes met iets kan inspuiten waarvan de hoes niet kapot gaat (en de motor natuurlijk ook niet).

Thnx!
 
woon je in de amazone ofzo

ken zat mensen met een hoes van goedkoop tot action meuk

maar beesten er onder :N
 
Laatst bewerkt:
of deze stikker er op plakken

de-insecten-van-het-ongedierte-16412067.jpg


of je motor vaker wassen :Y
 
Laatst bewerkt:
Hehe, nou het is een hoes van Verheul, toch een van de duurdere. Maar misschien omdat ie als ie nat wordt zwaar wordt en dus amper wappert (zelfs niet bij die harde wind van gister) beestjes er lekker onderkruipen...
 
Heb ik ook last van.. Naaktslakken, spinnen, felgroene beesten enz. Altijd een verrassing :)
 
Laatst bewerkt:
Ben begonnen met een Action hoes en heb nu een Verheul hoes. Nooit last gehad van ongedierte, ja wel eens een slak er op maar meer ook niet.

Daarbij staat mijn motor strak tegen wat bosjes aan maar toch (bijna) nergens last van.
 
Laatst bewerkt:
Af en toe spinnen en oorkruipers. Ik wapper mijn hoes altijd voor ik hem er af trek en als die er af is klop ik het uit zodat alles er af en uit vliegt.

Ik leg mijn hoes niet binnen maar in de box.
 
Ligt maar net waar je woont denk ik...

Hier zit ie na een nachtje vol met naaktslakken, spinnen, rupsen, kevers het hele insectenarsenaal komt er onder vandaan.
 
en de berkenwants is een plaag

zeker nu op campings waar ze de tenten opzoeken

en ze stinken ook nog als ze bedreigd worden

milde winter geweest

Berkenwants kruipt huis en tent in

ps : en die 160 paarden komen er ook iedere keer weer onderuit :]
 
Laatst bewerkt:
Gewoon even 10 seconden met een deodorant bus onder de hoes spuiten, en dan even met de aansteker erbij.

Het is ook cruciaal dat je van de hele ceremonie een filmpje maakt en dan later op motormeuk zet, anders werkt het niet :+
 
Laatst bewerkt:
Oh ja wij hebben wel eens in een gigantische onweersbui gezeten met een dubbeldaks sheltertje, en als er een lichtflits was, kon je precies zien wat voor een ongedierte er 's nacht tussen binnen en buitentent zat.... en daar zaten beesten bij die ik nog nooit had gezien...
Als ik wel eeens wat eerder uit de nachtdienst thuiskom, en het rolluik open maak vanaf de buitenkant, zitten er op de voordeur ook altijd van allerlei kruipende wezens, veel naaktslakken, maar ook ander gespuis
 
Als ik deze hoes binnen zou leggen met al dat ongedierte, dan ligt de hoes nog binnen en de vrouw staat buiten ;)
 
Laatst bewerkt:
Heb een Lidl hoes, nog geen beest gezien, zelfs geen bontkraagrat.

_O- Die nemen meestal de hoes mee, dus mis je ook de andere beesten.

Vroeger zag ik nooit naaktslakken, nu elke dag een hele hoop. Viespeuken zijn het, vreten dode soortgenoten op en ze genieten ook van de stront van mijn hond. Met z'n allen aan de warme avondmaaltijd. *O*
 
_O- Die nemen meestal de hoes mee, dus mis je ook de andere beesten.

Vroeger zag ik nooit naaktslakken, nu elke dag een hele hoop. Viespeuken zijn het, vreten dode soortgenoten op en ze genieten ook van de stront van mijn hond. Met z'n allen aan de warme avondmaaltijd. *O*
Oh god, bedankt voor dat beeld. :X
 
Alé , slakken vliegen alleen als je ze gooit he !
( geen idee of dat telt voor de spuitbus )


Maar ... ik zou beginnen met , niet je hoes in huis bewaren....
 
Terug
Bovenaan Onderaan