thefastmen
MF veteraan
Dan swaai ik wel ff terug
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Lekker hoor, ik moet het met pannekoeken doen.
ik krijg een margarita pizza.....
Net 2 salades en een mcflurry bij de mac gaan halen
Vond dat ik er wel hard genoeg voor gewerkt had vanmiddag
Die met stroopwafel is echtMcFlurry alweer een tijdje geleden dat ik die op heb...
Die met stroopwafel is echt ~
@Zen: Fotooke van mijn Haagse nep Limburger die heel soms ook in Werkendam is komt er aan
Hey hallo allemaal!! Kheb zin om te rijden joh... Volgens mij begint het nu alweer te kriebelen. Kheb denk ik al een maand niet meer gereden.
Als het niet te druk is op m'n werk, ga ik zeker nog even een avondje rijden.Het kan nog steeds het is redelijk weer heel de week.
Is het trouwens een idee om een keer te gaan karten met z'n allen? Kan me herinneren dat dat de bedoeling was, maar is uiteindelijk niets meer geworden geloof ik.
Als het niet te druk is op m'n werk, ga ik zeker nog even een avondje rijden.
Ik 2 weken. Maar 's avonds ga ik nu niet meer rijden voor de lolHey hallo allemaal!! Kheb zin om te rijden joh... Volgens mij begint het nu alweer te kriebelen. Kheb denk ik al een maand niet meer gereden.
Ja, leuk toch. Meer dan een avondje prikken zal het niet zijn. Als we met genoeg zijn, kunnen we wel zo'n toernooi doen. Zal wel even e.e.a. uitzoeken kwa kosten enzo.Waren meer "opties" die besproken werden voor een motobliekers uitje, maarre denk dat er zat zijn die er wel voor te porren zijn
Als je het wilt organiseren, laat het dan even weten dan zet ik het in de OP!
Vind het s'avonds toch wat minder rijden nu het eerder donker wordt dan over dag. Rij nog steeds naar me werk op de motor maar met een ander tempo toch een beetje uitkijken je wordt zovaak niet of te laat gezien.
Tis afkicken hè?!Ik 2 weken. Maar 's avonds ga ik nu niet meer rijden voor de lolHey hallo allemaal!! Kheb zin om te rijden joh... Volgens mij begint het nu alweer te kriebelen. Kheb denk ik al een maand niet meer gereden.
Dus alleen nog in t weekend als t droog en niet glad is.
Tis afkicken hè?!
Ah het ligt dus niet aan mij.Lijkt wel of er storing op het forum is gaat niet helemaal lekker hier.
Ja, maar niet te langTis afkicken hè?!
Ik dacht ook al dat het aan mijn appel lag...Ah het ligt dus niet aan mij.