> Omgeving Gorinchem - De Motobliekers (deeltje3) - koud hè

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net 2 salades en een mcflurry bij de mac gaan halen :+

Vond dat ik er wel hard genoeg voor gewerkt had vanmiddag _O-

'k proef het verschil niet meer.

weet alleen dat er bonken caramel in zitten.
Alleen die oreo is goor.

@Zen: Fotooke van mijn Haagse nep Limburger die heel soms ook in Werkendam is komt er aan ;)

Hey hallo allemaal!! Kheb zin om te rijden joh... Volgens mij begint het nu alweer te kriebelen. Kheb denk ik al een maand niet meer gereden.

Trouwens Iron Man 2 is echt een aanrader! Morgen over 2 weken m'n iPhone 4 *O*

Is het trouwens een idee om een keer te gaan karten met z'n allen? Kan me herinneren dat dat de bedoeling was, maar is uiteindelijk niets meer geworden geloof ik.

Laatst bewerkt:
Is het trouwens een idee om een keer te gaan karten met z'n allen? Kan me herinneren dat dat de bedoeling was, maar is uiteindelijk niets meer geworden geloof ik.

Waren meer "opties" die besproken werden voor een motobliekers uitje, maarre denk dat er zat zijn die er wel voor te porren zijn :Y

Als je het wilt organiseren, laat het dan even weten dan zet ik het in de OP!

Als het niet te druk is op m'n werk, ga ik zeker nog even een avondje rijden.

Vind het s'avonds toch wat minder rijden nu het eerder donker wordt dan over dag. Rij nog steeds naar me werk op de motor maar met een ander tempo toch een beetje uitkijken je wordt zovaak niet of te laat gezien.

Hey hallo allemaal!! Kheb zin om te rijden joh... Volgens mij begint het nu alweer te kriebelen. Kheb denk ik al een maand niet meer gereden.
Ik 2 weken. Maar 's avonds ga ik nu niet meer rijden voor de lol :N
Dus alleen nog in t weekend als t droog en niet glad is.

Waren meer "opties" die besproken werden voor een motobliekers uitje, maarre denk dat er zat zijn die er wel voor te porren zijn :Y

Als je het wilt organiseren, laat het dan even weten dan zet ik het in de OP!
Ja, leuk toch. Meer dan een avondje prikken zal het niet zijn. Als we met genoeg zijn, kunnen we wel zo'n toernooi doen. Zal wel even e.e.a. uitzoeken kwa kosten enzo.

Vind het s'avonds toch wat minder rijden nu het eerder donker wordt dan over dag. Rij nog steeds naar me werk op de motor maar met een ander tempo toch een beetje uitkijken je wordt zovaak niet of te laat gezien.
Ik 2 weken. Maar 's avonds ga ik nu niet meer rijden voor de lol :N
Dus alleen nog in t weekend als t droog en niet glad is.
Tis afkicken hè?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan