Oldskool gixxer topic '85 tot '99 nummertje 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Mieluh ,

deze graag in de OP ipv de ''ouwe'' foto .

specs , zijn hetzelfde behalve de swinger ;)
full
 
weet iemand toevallig welke motorsticker camera steun ik nodig heb voor mn '88er??

Jup, je hebt volgens mij gewoon een normale suzuki tank dop, dit betekend dat je de zelfde als de bandit, tl1000 etc moet hebben.... Correct me if im wrong... maar volgens mij moet je gewoon even naar het aantal schroeven in je dop.
 
zijn het (ook) gewone (soepele) gympen of zijn het stevige schoenen alleen voor de motert te gebruiken :?
 
haha, lachen om op m'n werk een grap uit te halen. mijn chef>>"zo je hebt gympen aan ipv veiligheidsschoenen?" mijn reply>>>> dit ZIJN veiligheidsschoenen hahaha _O- _O-

ik kan niet wachten :X




8-) maar ik heb serieus intresse, alleen vraag ik me af of ze passen... ik ''zweef'' tussen 45/46.
 
Als ik mij goed herinner wat er in mijn VCA stond mag je geen staal maar moet je kunststof ;) Dus als hij echt irritant wil doen kan dat toch wel...


hehe ;) zeiken ze daar niet over veiligheid doen ze het wel op MF ;)
 
Laatst bewerkt:
(zeurmodus)....s2 is STALEN zool, s3 is STALEN zool en STALEN neus. Da's tenminste hoe ik bij mijn vca het geleerd heb>>> (bijna 10 jr geleden) ahum....

(zeurmodus uit....) ;)

ohja wij hoeven ze niet eens te dragen het werk is (bijna) altijd bij particulieren (gelukkig) nooit op de bouw ;)
 
ikkz is weer heerlijk helder heineken hahaha...uitgebrakt?


:+

ben weer op de been, nu voor de haard met Jack in de hand...en nee da's niet mijn kaalkoppige vriend maar een lekker glas whiskey :Y

Mooie brommert btw Dude.


[me] IKKZ is stiekum weer naar een soes aan het kijken....[/me]
 
ik zat al gelijk aan Daniëlle te denken, en een bos rozen ;) _O-

ja ik ben ook erg blij met het gixxertje.
Extra happy omdat ie nu weer heerlijk rijdt na het kettingsetje te hebben vervangen.



alleen wordt het dan niet erg druk in le garage? :] :] :] :]
 
Dat is geen maat, maar een afstand :)

>>> ik ben mijn eigen ferry-dienst. ik leef op grote voet...Zo nou weer genoeg grappen, vooruit nog 1> schipper mag ik? vul zelf maar in...... :X


Nope da's mijn grote teen, ik heb eigenlijk mt 40......sssst...






:+
 
Laatst bewerkt:
Hey Jeroen,

Ik ken het probleem want ik heb zelf maat 45 :$

Alles van Berik, maar passende laarsen kon ik niet vinden :(

SIDI hadden wel de goeie laars voor me :)

En gelukkig in Suzuki blauw *O*

Iemand een pilsje?
 
Laatst bewerkt:
Ach das nog niks, mijn broertje heb 47/48. :Y

Om de maand komt er een rare brief binnen van een of andere belasting.... :+

[Dan moet je keertje langs komen om te passen.
Ik heb zelf maat 46 en ik pas ze.
Ik hoor het wel.
]>>>> dat gaan we regelen man.



trouwens een pilske is helemaal niet zo'n slecht idee, ik ga er ff 1 halen om de hoek. brb. :}
 
Laatst bewerkt:
maar 2 foto's '( '( '(

sloof ik me een beetje uit , mag de slabby er niet tussen staan straks ;( ;(

Tja Henk, 't wordt een zootje ... Oldskool kan wel worden weggelaten. ATSF = het nu

Alle Types Suzuki Forum, Harley :( , Kawa en dan straks nog een Triumph... _O- kledingboetiek en kunstgalerij ...

btw Kevin Schwantz schilderij hangt al bij mij a/d muur *O*
 

Moi MU,

Quote: " Loud pipes DON'T SAVE LIVES. "

Zaterdag j.l. in Assen de elektrische motorfietsen in actie gezien ?! Nou ...

" These don't save lives at all ! " You will never know what hit you, since you did not hear it coming " Dan maar liever een Yoshi doorkijkpijp ... USA LOOKTROUGHPIPE
 
Laatst bewerkt:
Tja Henk, 't wordt een zootje ... Oldskool kan wel worden weggelaten. ATSF = het nu

Alle Types Suzuki Forum, Harley :( , Kawa en dan straks nog een Triumph... _O- kledingboetiek en kunstgalerij ...

btw Kevin Schwantz schilderij hangt al bij mij a/d muur *O*

:Y

full
 
Wat is er mis met een Triumph :+ Ik heb em zaterdag uitgepakt:

PICT9443.JPG


Ach ik vond de quote leuk Hans :+ Natuurlijk moet er gewoon herrie uitkomen *O*

Gefeliciteerd met het schilderij trouwens :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan