Offroad ridders Apeldoorn e.o

Ah ok, op een paar filmpjes van YouTube leek het mij niet een hele losse/zware baan. Maar die filmpjes willen ook nog wel eens een vertekend beeld geven :)

Lochem is inderdaad ook een grappige baan, en niet duur om lid te zijn :]
 
Yessss nieuwe velgen naven en spaken...dus wielen _O- nu alles monteren en klaarmaken voor de volgende rit.
 
Frame weer terug van de coater en nu weer opbouwen!

full
 
Ik ook *O* En m'n supermoto naven ook.

Net en strak werk toch van Holtslag, en voor een strakke prijs meestal.

Van t zomer wil ik eigenlijk m'n cross naven ook laten coaten, en dan de velg randen weer netjes laten Anodiseren :9~
Kan ik alleen een tijdje SM only rijden :/ -O-
 
Murvie en ik willen 1 februari opstomen naar het hoge noorden om de OTR in Eext te gaan rijden.

Zijn er nog meer die deze rit gaan rijden?
 
Die maten van je uit Assen doen dat zo vaak, moet je niet gelijk afhaken.

Er zijn er die helemaal naar Argentinië gaan om een ritje te rijden, wat maakt ons die 300 km dan uit. :+
 
Ik wil de naven van mijn crosswielen omzetten naar de SM wielen, dit betekend dus alle spaken eruit/erin en richten. Nu ontbreekt het mij aan de tijd en de kunde om dit goed te doen. Weet iemand hier in de omgeving een bedrijf of iemand die de wielen kan spaken?
 
WPM doet dat.

Máár, ik heb m'n SM wielen zelf gespaakt, en Pascal kan het ook volgens mij. Hij heeft daar zo'n super fijn steuntje voor.

Ik wil het evt. wel voor je doen, maar verwacht ook nog het 1 en ander aan beunwerk binnenkort. Weet niet op wat voor termijn je ze klaar wilt hebben?
 
FF navraag gedaan bij André motors, wat het moet kosten om 2 setjes wielen weer in te spaken en te richten, dit kost ca. €120 (2 uur werk). Nu had ik ze ook gevraag wat zwarte Haan spaken met oranje nippels moeten kosten. Dit kost dus €120,--............per sm wiel. Dus omspaken en wat andere spaken en nippels kost in totaal €360,-- + 2 nieuwe sm bandjes ca. €250,-- (in de aanbieding) en we zitten al snel op €610,-- -O- -O- . Wanneer is het ook al weer Sinterklaas :z :z
 
Ik kan evt ook aan dikke (RVS?) spaken komen met nippels. Alu oranje nippels is mooi, maar gaat op den duur vast rotten en dan draai je ze kapot.

Haan is indd erg duur!
 
Gisteren met Murvi, *Fuse* en Makrolon de 4-uurs cross van Lochem gereden.

Was een hele belevenis. Circuit de Gageldijk is een schitterend circuit met enorme (voor Nederlandse begrippen) hoogteverschillen.
Ook het weer werkte gelukkig mee.

Totaal hebben we 69 rondjes gereden, ietsje minder dan de winnaars (105). :)
In dit team zaten dan ook rijders als Davey Pootjes en een zekere B. van Dulmen (niet de beroemde wegracer).

Wil je zien hoe snel deze mannen mij inhaalden dan moet je hier maar even kijken.

Volgend jaar zeker weer van de partij.
 
FF navraag gedaan bij André motors, wat het moet kosten om 2 setjes wielen weer in te spaken en te richten, dit kost ca. €120 (2 uur werk). Nu had ik ze ook gevraag wat zwarte Haan spaken met oranje nippels moeten kosten. Dit kost dus €120,--............per sm wiel. Dus omspaken en wat andere spaken en nippels kost in totaal €360,-- + 2 nieuwe sm bandjes ca. €250,-- (in de aanbieding) en we zitten al snel op €610,-- -O- -O- . Wanneer is het ook al weer Sinterklaas :z :z

Ik heb een setje sm wielen te koop. Oranje naven. zwarte randen. Nieuwe goldspeed pre cut slicks(zgan) en 320 mm braking schijf en remklauw adapter. Hoeft niet heel veel meer te kosten dan die 610 euro.

Als je interesse hebt mag je pb sturen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan