off-topic in tech, knip en plak het hier

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zot

De botte fuckman
28 mei 2002
41.349
5.697
Om overzichtelijke topics te krijgen is wel een uitlaatklep nodig.

Ik wilde ergens op reageren, maar vond het niet netjes het topic ermee te vervuilen. Toen dacht ik, misschien hebben meer mensen daar last van, want als die scheet dwars zit he. Gooi dus je frustraties met citaat, reactie of @wiedanook in dit frusties topic.

Ik ben benieuwd of dit werkt, zo niet hebben we wat geprobeerd.

toch maar een regel ingevoerd:

Op de man, naam, ondertitel, bedrijf etc. proberen te spelen betekent dat je niet in dit topic thuis hoort.

en nog één

Dit is geen beleid topic!
 
Laatst bewerkt:
Als je alleen geleerden wil lesgeven is het dan nog wel echt leren?


Net als met die arm, die er af ligt. Staat daar een geleerde chirurg op een heel eigen, persoonlijke manier te “helpen” terwijl je arm afsterft omdat je het niet snapt wat jij moet doen, want je moet het tenslotte zelf doen, zonder verdoving..of een minder botte chirurg die wel leuk met kinderen om kan gaan zorgt ervoor dat jij je arm kunt behouden omdat hij je wel eerst verdooft en je stapsgewijs door de procedure leidt.

Jazeker.
Alleen moet je dan zelf ff zorgen het begin nivo te hebben.
Ik kan het een prof op een universiteit ook niet kwalijk nemen dat hij kleuters geen les kan geven.
Als het erom gaat de beginners ook mee te laten profiteren van Zot zijn antwoorden kan iemand anders toch ook zijn eer behalen door de gaten verder in te vullen ?

Ik vertik het ook 3 a4tje vol te typen om iemand het WVW uit te leggen als iemand weer eens "art 5' roept terwijl het volslagen onzin is.
Zonder basis kennis is dat niet uit te leggen.
Ik heb dat al wel eens gedaan.... maar na een week is er een nieuwe gebruiker en dan kan ik weer alles gaan uittypen ?


We verschillen van mening Willem. Ingaan op de details en die uitkauwen helpen niet.


En ik zie ook dat sommigen zich erin vastgebeten hebben, die gaan hun mening toch niet aanpassen. Prima, maar laat t je leven niet beheersen ;)
 
Sorry, even off-topic; jullie zijn toch moderators hier?
Heeft het eigenlijk wel zin om een topic-report aan te maken? Lezen jullie die?
En is er uberhaupt ergens een mogelijkheid om een moderator een vraag te stellen?

Zeker lezen we die, dat heeft dus zin.

Een vraag stellen aan een moderator kan via t forum, pm, topicreport, mail.

Ik zeg er wel bij dat er ook topicreports zijn die ongelezen de prullenbak ingaan.
Niet alles waar over geklaagd word ( complimenten zien we verdomd weinig via reports ) vinden wij als crew de moeite om iets mee te doen.
 


Even terug komen op een andere reply met de vraag over topicreports. Er zijn gegarandeerd gebruikers die het absurd vinden dat we sommige reports zo zonder te behandelen weggooien.


Er zijn mensen die zelf posten in het afzeiktopic en als er nb in dat topic zoiets in hun richting gepost word dan sturen ze er een topicreport over in.

Zo'n report gaat dan de prullenbak in. Niet zo vreemd toch ?

( nee, dit gaat niet over MYB :N, de reply gebruik ik alleen als voorbeeld )
 
Jazeker.
Alleen moet je dan zelf ff zorgen het begin nivo te hebben.
Ik kan het een prof op een universiteit ook niet kwalijk nemen dat hij kleuters geen les kan geven.
Als het erom gaat de beginners ook mee te laten profiteren van Zot zijn antwoorden kan iemand anders toch ook zijn eer behalen door de gaten verder in te vullen ?

Ik vertik het ook 3 a4tje vol te typen om iemand het WVW uit te leggen als iemand weer eens "art 5' roept terwijl het volslagen onzin is.
Zonder basis kennis is dat niet uit te leggen.
Ik heb dat al wel eens gedaan.... maar na een week is er een nieuwe gebruiker en dan kan ik weer alles gaan uittypen ?


We verschillen van mening Willem. Ingaan op de details en die uitkauwen helpen niet.


En ik zie ook dat sommigen zich erin vastgebeten hebben, die gaan hun mening toch niet aanpassen. Prima, maar laat t je leven niet beheersen ;)

Sticky's of een wiki?
Wiki met how to's is echt gigantisch makkelijk.
 
Jazeker.
Alleen moet je dan zelf ff zorgen het begin nivo te hebben.
Ik kan het een prof op een universiteit ook niet kwalijk nemen dat hij kleuters geen les kan geven.
Als het erom gaat de beginners ook mee te laten profiteren van Zot zijn antwoorden kan iemand anders toch ook zijn eer behalen door de gaten verder in te vullen?
Dat is ook zo, dat is ook mijn overtuiging. Iemand zou een vertaalslag moeten maken en dan ongehinderd door kritiek gewoon de patiënt proberen te helpen. Zo zijn er wel een paar te vinden hier, ik ben zelf ook zo.

Ik vertik het ook 3 a4tje vol te typen om iemand het WVW uit te leggen als iemand weer eens "art 5' roept terwijl het volslagen onzin is.
Zonder basis kennis is dat niet uit te leggen.
Ik heb dat al wel eens gedaan.... maar na een week is er een nieuwe gebruiker en dan kan ik weer alles gaan uittypen?
Dat is wel vergelijkbaar ja.

We verschillen van mening Willem.
Denk dat dat meevalt, je hebt alleen wat moeite om mij te begrijpen zoals we al eerder hadden.
Ingaan op de details en die uitkauwen hoeft dus niet.
Of ik ben gewoon te positief ingesteld.

En ik zie ook dat sommigen zich erin vastgebeten hebben, die gaan hun mening toch niet aanpassen. Prima, maar laat t je leven niet beheersen ;)
Daar kan ik prima mee overweg, ik kan met alles en iedereen overweg, of ze nou willen of niet. Ik stoor me niet aan hun onwil. Zou onwil me storen dan zou ik me aan mezelf ergeren.
 
Ik ben even weg en er zijn pagina's volgeschreven over Zot, wat een gezeik zeg. Kunnen de mensen die hun tampon overdwars klem hebben zitten (al dan niet samen met bussen en lagers) niet beter een eigen topic beginnen op het Viva-forum? Wat is er met het internet gebeurd?
 
Ik ben even weg en er zijn pagina's volgeschreven over Zot, wat een gezeik zeg. Kunnen de mensen die hun tampon overdwars klem hebben zitten (al dan niet samen met bussen en lagers) niet beter een eigen topic beginnen op het Viva-forum? Wat is er met het internet gebeurd?
Dat heeft Jen laten vallen...

ik ga er voor het gemak van uit dat je the it crowd kent... Anders lama.

 
Laatst bewerkt:
Dus het is helemaal zinloos.
Mooi, dan is dat tenminste duidelijk.
Ok, ik heb je post en degene waar je op reageert 6 keer gelezen..... hoe maak je in ****naam deze gedachtensprong? :o

Gebeurt er dit bij jou?
1590441214947.gif
 
  • Leuk
Waarderingen: Joep
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan