off road maatje gezocht omg tilburg

panter

MF veteraan
22 okt 2004
2.073
65
brabant
zoals de titel al doet vermoeden ben ik dus op zoek naar off the road rijders in omgeving van tilburg om het liefst op zaterdag leuke ritten mee te maken
dus kom je uit deze omgeving en heb je zin of is er een plekje vrij in je groep dan hoor ik het graag
 
Tilburg!!!!
Helaas geen cross wielen voor mijn supermoto anders had in wel intressen om eens samen er op uit te gaan.
 
ik kom uit breda en heb een xr650r met sm veelgenset en ook de originele enduro velgen..
ik ga niet op mijn noppen naar tilburg rijden maar weet niet of je een busje hebt ofzo?? anders kunne we wel n keer gaan boeke.. graag zelfs! of jij moet sm velgen aanschaffen haha is wel een aanrader
 
Ook alleen sm hier. Heb je ruw terrein in gedachten? Misschien met de sm offroaden :] is ook wel leuk.
 
ik kom uit breda en heb een xr650r met sm veelgenset en ook de originele enduro velgen..
ik ga niet op mijn noppen naar tilburg rijden maar weet niet of je een busje hebt ofzo?? anders kunne we wel n keer gaan boeke.. graag zelfs! of jij moet sm velgen aanschaffen haha is wel een aanrader

ik kom zelf uit de reeshof dus breda is geen probleem voor mij op de motor
en ik zit wel te denken om ook eens sm velgen aan te schaffen
laat maar weten wanneer je wil gaan rijden!
 
voor mij hoeft het niet perse ruw terrein te zijn hoor wat zandpaden kunnen ook al leuk zijn

Gewone bospaden is voor een sm goed te doen.

Los zand (wat langs het kanaal licht als je richting haghorst rijd) lukt ook nog wel
 
zandpaden gaan wel maar als je in de modder komt heb je een zwaar probleem.. ben er al 3 x afgestuiterd door verkeerd inschatten bocht en onverwachtse boomstronken.. Boem is auw haha
zaterdag middag na 1500 of maandag de 8ste vroeg beginnen en dan tot 1400? die dinsdag daarna ga ik voor 3 weken op vakantie en zal ik mijn monster moeten misse.. maar daarna heb ik alle tijd! laat maar weten..
 
misschien gaan brt en bikerboy wel mee? hint hint
dan zijn er wat meer met sm velgen haha maja boeie t gaat om de fun
 
Lijkt me leuk alleen heb een probleem als het donker wordt heb namelijk momenteel geen verlichting meer er op en maandag gaat me helaas niet lukken moet dan werken (avonddienst)
 
zaterdag na 15:00 lijkt me een mooie tijd, kan ik van te voren nog crosslaarzen halen
laat maar weten waar je wilt afspreken
 
Ik vind het prima.

Ik kom uit oud noord (oost) alleen heb wel een maar en dat is dat ik zaterdag tegen de kllok van 6 weer terug moet zijn om op ziekenbezoek te gaan :S


Maar een kennismakings rit ben ik wel voor in!

Bikeboy waar kom jij ergens vandaan? dan kunnen we misschien een centraal punt kiezen
 
Dan kunnen we zaterdag een klein kennismakingsritje maken. Dan moeten we even kijken waar we elkaar gaan ontmoeten.
Ik kom uit Breda btw :W
 
ik kom ook uit breda.. das handig.. 2 uit tilburg 2 uit breda.. van 15:30 tot 18:00 lijkt me een goed plan.. dan is het ook donker dus komt goed uit voor iedereen! laten we op het industrieterrein afspreken in tilburg west daar bij de mac donalds ofzo..? lijkt me wel gemak, kunne we daar gelijk een rondje boeken!
bikaboy waar spreken wij dan af om samen naar tilli te rijden? ik woon in breda noord, als we dan binnedoor naar tilburg rijden of misschien weet jij n leuk weggetje.. heb pas net me rijbewijs dus heb nog niet zoo veel verkend..

hoor het wel..
 
ja de mac is wel makkelijk om af te spreken
ik rij wel op mn noppenbanden dus doe wel rustig aan op het asfalt
 
Okey Prima alleen vrees ik voor de weergoden 90% kans op regen de gehele dag.

Gaan we ook bij regen een rondje doen of laten we dan verschiet gaan voor een andere x?
 
ik kom ook uit breda.. das handig.. 2 uit tilburg 2 uit breda.. van 15:30 tot 18:00 lijkt me een goed plan.. dan is het ook donker dus komt goed uit voor iedereen! laten we op het industrieterrein afspreken in tilburg west daar bij de mac donalds ofzo..? lijkt me wel gemak, kunne we daar gelijk een rondje boeken!
bikaboy waar spreken wij dan af om samen naar tilli te rijden? ik woon in breda noord, als we dan binnedoor naar tilburg rijden of misschien weet jij n leuk weggetje.. heb pas net me rijbewijs dus heb nog niet zoo veel verkend..

hoor het wel..

We kunnen zaterdag wel afspreken bij de tankstation BP. We rijden gewoon binnendoor, maar weet niet waar we dan in tilburg afspreken met de rest. Dat weet jij vast wel :z
 
is prima.. bp is n goeie! 15:15?
ben nog aan de twijfel welke setup.. nop of sm! denk dat we met 3x sm toch wat minder het bos in gaan.. maargoed dat bespreken we dan wel! het word iig de macdonalds rond 15:40 voor mij en bikab
Als de 2 chilburgers er dan ook zijn??
Regen... kijke wel even in welke mate, hoeveel etc.. buienradar en heel de rambbam.. als we nou om 13:00 allemaal even op het forum komen zaterdag..kunnen we wat directer communiceren!

Hoop dat het goed komt, heb er nu al zinin( ga vandaag me tandwiele en ketting vervangen )
 
is prima.. bp is n goeie! 15:15?
ben nog aan de twijfel welke setup.. nop of sm! denk dat we met 3x sm toch wat minder het bos in gaan.. maargoed dat bespreken we dan wel! het word iig de macdonalds rond 15:40 voor mij en bikab
Als de 2 chilburgers er dan ook zijn??
Regen... kijke wel even in welke mate, hoeveel etc.. buienradar en heel de rambbam.. als we nou om 13:00 allemaal even op het forum komen zaterdag..kunnen we wat directer communiceren!

Hoop dat het goed komt, heb er nu al zinin( ga vandaag me tandwiele en ketting vervangen )

Doe toch maar sm })
 
okey is prima,

En met een sm kan je ook prima bospadjes nemen alleen van de paden af word wat lastiger
 
nieuwe ketting en tandwielen zijn gemonteerd en hij rijd heerlijk.. stukke beter als zon slaphangende versleten kutketting! ook nieuw luchtfilter element, start en loopt een stuk soepeler!
Als het nu echt hondenweer is ga ik niet het bos in... dat is vragen om problemen met gladde bandjes, maargoed we kijken het aan! Afspraken voor iedereen wel duidelijk denks.. en bika.. ik zie je zowieso om 15:15 bij de BP op dat hoekje?
De tillis moeten maar even apart afspreken of gewoon om 15:40 bij de mac verzamele..
Wat voor "fietsen hebben jullie eigelijk?"ik een honda xr650r uit 2000 met wat kleine aanpassingen..
 
nieuwe ketting en tandwielen zijn gemonteerd en hij rijd heerlijk.. stukke beter als zon slaphangende versleten kutketting! ook nieuw luchtfilter element, start en loopt een stuk soepeler!
Als het nu echt hondenweer is ga ik niet het bos in... dat is vragen om problemen met gladde bandjes, maargoed we kijken het aan! Afspraken voor iedereen wel duidelijk denks.. en bika.. ik zie je zowieso om 15:15 bij de BP op dat hoekje?
De tillis moeten maar even apart afspreken of gewoon om 15:40 bij de mac verzamele..
Wat voor "fietsen hebben jullie eigelijk?"ik een honda xr650r uit 2000 met wat kleine aanpassingen..

Yep meneer. Om 15.15 bij BP(die van doornbos dan he). Heb gisteren nog even de afstelling geoptimaliseerd. Loopt nu veel beter. Nog even kijken wat het weer gaat worden natuurlijk. Net nieuwe plasticset gemonteerd. :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan