OCC look-a-like's helpen Baksteen op 3 wielen !! *O*

• Onderwerp starter Onderwerp starter hevu
  • Startdatum Startdatum
en waar het allemaal om begonnen was, baksteen op drie wielen *O* *O* *O*
full

welkom bij de sekte, nu je een hele zondag de tijd hebt om te oefenen en de keitjes verslaafd te maken kan je nooit meer terug, je bent een van ons geworden.
binnenkort zul je inzien dat die solorijders het écht niet begrepen hebben en wordt je net zo'n eigenwijze teutel als de rest van ons O-)

dit was mijn selectie van de foto's.

blijft nog over wat er nog nodig is om de kawa af te maken:
werkende achterschokbrekers, hoe harder hoe liever.
een stuurdemper, niet zo'n motorfietspompje maar een echte van een volkswagen of zo.
een 16" kawa voorwiel om de naloop te verkleinen.

vanzelfsprekend mag het allemaal niets kosten, dit is waarschijnlijk het meest kostenbewuste zijspan van nederland.
je oogst natuurlijk wel eeuwige roem, een plaatsje in de rij de donateurs.
dus ga je schuur in, dit is je kans om een goed doel te steunen en ruimte te maken.

de dagwaarde van deze combi overstijgd de aanschafwaarde waarschijnlijk viervoudig, als baksteen hem binnen een jaar weer verkoopt is hij dan ook minstens verplicht de hele zijspansectie op een barbeque te tracteren _O-

de dagwaarde van deze combi overstijgd de aanschafwaarde waarschijnlijk viervoudig, als baksteen hem binnen een jaar weer verkoopt is hij dan ook minstens verplicht de hele zijspansectie op een barbeque te tracteren _O-

:^

:+

Ten eerste, leuke foto reportage. :Y

Enne ook nodig, voorwiellagers en versteviging achterbrug.

Maar al die 'nodig' dingen zijn vooral nodig voor het echte groot-toerisme. O-)
Rondjes om de kerk kandie al. :Y

Na de werken in Harderwijk

Laatst bewerkt:
Na lang uitgeslapen te hebben (de ouwe was het na gisteren best zat) op ons gemakkie naar het clubhuis gesukkeld waarbij de woef gelijktijdig even zijn noodzakelijke sanitaire werkzaamheden heeft gedaan en de beheerder op een bankie de werkzaamheden van gisteren kon overdenken.

pfffffffffffffff wat een volzin.

De laatste spulletjes even op geruimd want morgen staat de vaste bemanning weer klaar om andere speeltjes te gaan bouwen.

De saamhorigheid, entausiasme en plezier wat een ieder aan dit sleuteldagje heeft gehad heeft mijn stoutste verwachting overtroffen.

Wat mij betreft kunnen we zoeen dag ergens in de toekomst vaker regelen, nou ja regelen dat stelde dus ook helegaar niks voor.
dit bleek wel uit de planning van gisteren
- begroetingen enz. - 2 uur totaal
- voorbesprekingen ook zo iets en de waren bouwtijd iets van 4-5 uur.

Vele mooie fotos
goed te horen dat een ieder goed is thuis gekomen.

Bij de weg
M@kke gij zult toch echt een eigen topic moeten openen omdat wij uw werk van nabij willen volgen.

Zo en nu naar huis want daar is nog een verjaardag te vieren
Terwijl de jarige zelf moet werken _O-

*O* *O* *O* *O* *O*

[afbeelding]

welkom bij de sekte, nu je een hele zondag de tijd hebt om te oefenen en de keitjes verslaafd te maken kan je nooit meer terug, je bent een van ons geworden.
binnenkort zul je inzien dat die solorijders het écht niet begrepen hebben en wordt je net zo'n eigenwijze teutel als de rest van ons O-)
Wij zijn vandaag heel leuk wezen rijden met span en CB :]

Mura en de Keitjes zijn al verslaafd *O* :+

Mooie reportage inderdaad, en voor zover ik het met mijn lekenogen zien of beoordelen kan ziet het span er ook netjes uit.
Leuk dat jullie dat met- en voor elkaar oplossen.
een stuurdemper, niet zo'n motorfietspompje maar een echte van een volkswagen of zo.
Mag ik vragen, hoe is de remmerij nu opgelost ?

Ik heb gisteren 333km op de teller erbij gezet. Flink omgereden met die omleiding over de a50. :Y Zijn afstanden die zijn te overzien. ;)

Ja... voor jou... Solorijdert !!!

"wij" zijspanrijder blahblahbla.... _O- _O- _O- :+

En ikke die strak afgetrainde jongeling, met stripfiguurtjes op m'n shirt. NARF! _O-

Iets mij vreemd voor in deze reply.....

"NARF"... ???

Gaaf apparaat geworden zeg :}

maarruh... veel koppies weinig namen..
who is who zeggen ze in spanje... :? :?

is dus niet erg geweest da'k mos werrukuh :N
wel veel gmis zie'k al ;(

Eigen schuld, had je maar langs moeten komen :W

}) :P

Laatst bewerkt:
Dat viel nog wel mee, ik moet zeggen dat Baksteen het meteen goed oppakte
en als hij niet overmoedig word kan hii nog veel plezier aan zijn Span hebben!

Goeie uitleg was doeltreffend.

Gister een kleine 100 kilometer terug ging vloeiend. naar mijn idee O-)

Vandaag zelfs een 20 kilometer met z'n vieren op alleen dat span gedaan :X

maar dat is net teveel van het goede, dus daarna motortje erbij en de verdeling weer 3:1 gemaakt en na een leuk ritje gezellig uit eten geweest, waarbij de keitjes hun patatten riant zittend in hun bakkie uit hun bakje aten :P

als je opstapt merk je niet eens dat de oorspronkelijke voetsteun vervangen is door een bevestiging, toch wel geslaagd _O-
[afbeelding]

Heel erg geslaagd, dromen over weidse asfaltplakken met glooiende heuvels en pittoreske bochtjes merk je niet eens dat de voetsteun eigenlijk bevestigingspunt is !! *O* :} :}

na weken van scheiding gaat de bak weer met het frame verenigd worden.
gelukkig wegen die velorexbakken helemaal niets O-)
[afbeelding]

Buurman en Buurman *O*

:+ _O- _O- _O-

[afbeelding]

_O- _O-

Ik hoor iemand denken.... "damn, t word nog erger...??"

vanzelfsprekend mag het allemaal niets kosten, dit is waarschijnlijk het meest kostenbewuste zijspan van nederland.
je oogst natuurlijk wel eeuwige roem, een plaatsje in de rij de donateurs.
dus ga je schuur in, dit is je kans om een goed doel te steunen en ruimte te maken.

WWWhwhhhooeehahaha....

Iig ben ik ook aangestoken door de ruilhandeltoestanden en gaat het plan om de Vetter Wind Jammerkuip om te bouwen tot voorkant van het bakkie de diepvries in.
Bachus bleek 'm te kunnen gebruiken en wat anders kan ik doen dan 'm dan aan dat doel te besteden ;)

Ha ik heb 432.5 km maar gedaan van garage naar garage.

[afbeelding]

Zow.... dat mag idd ook genoemd worden :X :}

Ook de info kunnen krijgen die je zocht ??

Heb vandaag weer mijn beste vriend binnen gereden(geduwd).
Na de werken in Harderwijk gezien te hebben zal ik ook maar mijn werken hervatten.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Wat zie ik hem toch graag.

WOUW..... dat is een werkplek :} :}

Span ziet er ook goed uit :} :}

Wij zijn vandaag heel leuk wezen rijden met span en CB :]

Mura en de Keitjes zijn al verslaafd *O* :+

Ik vond er niks an..... -O- -O-

B| }) :P _O- *O* *O* *O*

Na lang uitgeslapen te hebben (de ouwe was het na gisteren best zat) op ons gemakkie naar het clubhuis gesukkeld waarbij de woef gelijktijdig even zijn noodzakelijke sanitaire werkzaamheden heeft gedaan en de beheerder op een bankie de werkzaamheden van gisteren kon overdenken.

pfffffffffffffff wat een volzin.

De laatste spulletjes even op geruimd want morgen staat de vaste bemanning weer klaar om andere speeltjes te gaan bouwen.

De saamhorigheid, entausiasme en plezier wat een ieder aan dit sleuteldagje heeft gehad heeft mijn stoutste verwachting overtroffen.

Wat mij betreft kunnen we zoeen dag ergens in de toekomst vaker regelen, nou ja regelen dat stelde dus ook helegaar niks voor.
dit bleek wel uit de planning van gisteren
- begroetingen enz. - 2 uur totaal
- voorbesprekingen ook zo iets en de waren bouwtijd iets van 4-5 uur.

Vele mooie fotos
goed te horen dat een ieder goed is thuis gekomen.

Bij de weg
M@kke gij zult toch echt een eigen topic moeten openen omdat wij uw werk van nabij willen volgen.

Zo en nu naar huis want daar is nog een verjaardag te vieren
Terwijl de jarige zelf moet werken _O-

*O* *O* *O* *O* *O*

De bouwtijd was idd het minste van alles wat er gedaan is... :P

Maar t resultaat mag er zijn :} :}

Jij ook vreselijk bedankt voor het toestaan dat de bende zich mocht uitleven op je fijnmechanische apparatuur O-) :P wat tot dit resultaat kon leiden :Y :} :Y

:+ :Y

Wie welke naam gaat dragen mag ieder voor zich invullen.... })

Paul Senior

Paul jr

Mikey

zullen als eerste maar eens ingevuld moeten worden ?? O-) })

volgens mij is hevu wel een mooie senior _O-

ik vind verder alles best als ik maar geen mikey ben, buurman en buurman bevalt me eigenlijk wel, he buur :W

Ik hoor iemand denken.... "damn, t word nog erger...??"

_O- _O- O-)

Iig ben ik ook aangestoken door de ruilhandeltoestanden

het is eigenlijk gewoon een smoesje om nog meer dingen te bewaren, je bewaard alles voor je weet maar nooit: daarbovenop komt een toeslag, misschien kan ik daar nog iemand gelukkig mee maken O-)

Ik denk dat de kentekenplaat maar van de motor afgaat naar dat grote zwarte vlak, achterzijde Bakkie...

Die rechthoek...lijkt wel... een.....baksteen.. :? :X :? :?

Terug
Bovenaan Onderaan