OCC look-a-like's helpen Baksteen op 3 wielen !! *O*

• Onderwerp starter Onderwerp starter hevu
  • Startdatum Startdatum
Nou we zullen het wel zien. De les van vandaag ging niet helemaal geweldig |( , dus met een beetje pech is er niks bij de koffie.
Nee joh, dat hoort zo. Laatste les lekker baggeren, effe vanalles fout doen. En dan de sterren vd hemel rijden bij examen. *D

Nee joh, dat hoort zo. Laatste les lekker baggeren, effe vanalles fout doen. En dan de sterren vd hemel rijden bij examen. *D

Pesies, nu zat je waarschijnlijk nogal gespannen en met je gedachten aan het examen op de motor.
Gaat helemaal goed komen! Als je dat maar onthoud, dan heb je al meer als de helft 'gewonnen'. :Y *O*

Culinaire hoogstandjes *O*

Baksteen ontbijt bij de vroege dienst om een uur of 07.00 altijd het liefst met een bak bami of een pizza *O* :9

En SUCCES Fransoezje !!!! *D

Nou we zullen het wel zien. De les van vandaag ging niet helemaal geweldig |( , dus met een beetje pech is er niks bij de koffie.
Trouwens, als wij aankomen is het allang koffietijd geweest. :P
Tja en wat neem je dan mee he? :+ Moorkop voor bij de hamburger, Hevu???? :)

Groetjes, Fransje

Aan een perfecte voorstelling gaat een slechte generale repetitie vooraf, dus maak je vooral geen zorgen.

Breek een been.

(dat klinkt in het Engels toch sympathieker :Y )

Thanks allemaal, ik ga nog een wijntje drinken, een peuk roken en dan ga ik maar eens slapen.
En dat ga ik dan maar doen met jullie wijze woorden in gedachten, maybe word ik dan een beetje rustiger.

Truste

Thanks allemaal, ik ga nog een wijntje drinken, een peuk roken en dan ga ik maar eens slapen.
En dat ga ik dan maar doen met jullie wijze woorden in gedachten, maybe word ik dan een beetje rustiger.

Truste

Zoals ze hier zeggen; Ut kom al goe!

De rust en succes.

hmmmmmmmmmmmmm

moorkoppen bij de hamburgers
verheug me er nu al op :9

*O* Even kleine dienst mededeling *O*

zaterdag is er hier in de stad ook "Aaltjesdag"
Dus voor de dames volop kraampjes, stalletjes, life optredens, terrasjes etc. :Y

Voor de heren natuurlijk sleutelen en helemaal niks de stad in :N :N :N :N :N

Voor de heren natuurlijk sleutelen en helemaal niks de stad in :N :N :N :N :N

Die hards :} :}

Heeft er al iemand de taak van fotograaf toegewezen gekregen?

Je weet wel zoon fotograaf die tot op het irritante af overal fotoos van maakt, zodat de 'thuisblijvers' (als die er al zijn, zo druk wordt het geloof ik) ook volop mee kunnen genieten.

Terug
Bovenaan Onderaan