OBT "Net over de Dijk"

Terug van een weekendje op de :] in zeeland, en wat zien ik....
Juist, een heel andere hoek van het land *O*
ik ben d'r bij
 
Na een lichte opmerking van J@@st dan nog maar even hier neerknallen


Wel een beetje ver om he - en dat alleen maar om iets van 150 km te rijden in friesland

full
 
*O* ikke *O* ikke *O*

OVB ijs en weder dienende

[me="@nne"]kan ook een slaapplaats aanbieden voor de verre brikkertjes.....[/me]
 
Laatst bewerkt:
En zondag werd ons duidelijk gemaakt dat we een thuiswedstrijd niet mochten missen. Dus Brêge-miss en Brêge sluiten ook aan.
A.H. ! Mensen die kunnen tolken zijn altijd handig :Y zeker als we ter plekke lokaalplaatselijke inboorlingen tegenkomen, die verstaan misschien geen uitboorlings Brabants en ik heb geen Fries in mijn pakket gehad -O-

wel Praktijk-Gronings, maar dat is dan weer heul anders, zo is mij verzekerd
 
A.H. ! Mensen die kunnen tolken zijn altijd handig :Y zeker als we ter plekke lokaalplaatselijke inboorlingen tegenkomen, die verstaan misschien geen uitboorlings Brabants en ik heb geen Fries in mijn pakket gehad -O-

wel Praktijk-Gronings, maar dat is dan weer heul anders, zo is mij verzekerd


Ja je weet nooit wie je er tegen komt en soms kan een simpel regeltje tekst je leven redden.

( Bûter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin, is gjin oprjochte Fries )
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gewoon dan een weekend vrij! Zal dit eindelijk mijn eerste OBT worden? Als ik kom, dan wel op mijn brik.
 
Bij mij staat ie ook in de agenda genoteerd *O*

En Bouw die plant ik gewoon achterop :Y

8-)
 
Als ik kom denk ik dat ik het op een rustige manier ga doen en denk ik dat als ik ergens (Brêge en Brêge-miss) mag blijven slapen ik al op zaterdag die kant op kom.
 
Terug
Bovenaan Onderaan