OBT "De Gooische Matras"

Voor mij blijft 14 Mei als enige datum over dat ik echt kan,de 7de sta ik stand-by voor de Ikea en al ben ik nog nooit opgeroepen,je zult zien dat ik dan wel opgeroepen word.
 
Hmm.. Deze maand maar eens flink klussen. De Transsiberië-express is gisteravond preventief uitgevallen.

Voelde zich zeker bedreigd door dat Gooi-idee -O-

oh ja: ik ben ergens een liter of vijf benzine verloren langs de A12. Ruwweg tussen Utrecht en Nieuwerbrug. Mocht iemand het terugvinden... O-)


[me="Nejra"]vindt dat "vrije-uitloop gebeuren" bij nader inzien toch niet zo heel diervriendelijk ;)[/me]
 
Laatst bewerkt:
Hmm.. Deze maand maar eens flink klussen. De Transsiberië-express is gisteravond preventief uitgevallen.

Voelde zich zeker bedreigd door dat Gooi-idee -O-

oh ja: ik ben ergens een liter of vijf benzine verloren langs de A12. Ruwweg tussen Utrecht en Nieuwerbrug. Mocht iemand het terugvinden... O-)


[me="Nejra"]vindt dat "vrije-uitloop gebeuren" bij nader inzien toch niet zo heel diervriendelijk ;)[/me]
:o :o
 
Oei. Naweeën van @nnevervoer?
Scheurtje in de tank. Net naast een slecht aangelast bevestigingsbeugeltje. (en wat gevolg-damage doordat sommige dingen die niet zo goed tegen veel benzine kunnen) B|

Hoewel ik daar uiteraard graag een ander de schuld van wil geven geloof ik toch dat ene @nne daar heel erg weinig aan kan doen ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan