1000
En nog steeds géén nieuwe rit gepland
Gaat ook niet om een kans...maar om knuffelbaarheid en beren postuurna deze foto heb ik mijn twijfels of je enige kans maakt
De meeste knuffelberen/beesten/poppen hebben een iets liever uiterlijkGaat ook niet om een kans...maar om knuffelbaarheid en beren postuur
Dan valt alles met een groene pet sowieso al af
Zijn er nou echt geen Zeeuwse brikkers die daar ff een tochtje uit kunnen zetten?? Ben wel weer toe aan een ritje
Bestaan die dan nog ???? Was het geen digitale met een retro look ???Maar was er ook niet iemand met een analoge camera mee?
Ik wilde een rit in Zeeland ja...kep nooit gezegd dat ik er een uit zou zetten daaro
Maar was er ook niet iemand met een analoge camera mee?
Sjaap had jouw "schoonvader" die niet??? en volgens mij had ik er nog 1 gezien
Bestaan die dan nog ???? Was het geen digitale met een retro look ???
Gaat ook niet om een kans...maar om knuffelbaarheid en beren postuur
en knuffelen wilt men altijd om een mij zeer duistere reden
Ouwe grijse kerels met een groene pet vallen sowieso al af bij de dames
Ik dacht eigenlijk meer aan een knuffel met 4 poten en een staart
Waar jij allemaal aan denkt willen we eigenlijk liever niet wetenIk dacht eigenlijk meer aan een knuffel met 4 poten en een staart (en natuurlijk mijn vaste knuffelbeer MagnaManiac)
Oh ja?. ik heb een punt
Open jij maar een TopicMaaruh, OBT10-KKR3: Waar gaan we rijden?
Zeeland (als er iemand een route uit wil gaan zetten
Midden Brabant
Noord-Holland (alweer?)
... (vul zelf maar in)
Of zal ik hier een topicje voor openen (met poll)...
Dan komen er vast wel mensen naar voren die een route uit kunnen zetten op voor hen bekend terrein...
Ik neem dus aan dat jij naar Zeeland wilt?strikte regel is tenslotte dat de topic opener ook de zaak organiseerd en dus de rit ook uitzet
dus wie die handschoen oppakt....zorgt voor onze mosselen
anders wet ik nog wel een luek ritje in Fryslân
En jij 1 in GroningenJaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Goed Plan! Doen!
PardonDaar vervalt Noord-Holland dan mee...geloof niet dat iedereen erg staat te springen om weer een rondje NH
Daar vervalt Noord-Holland dan mee...geloof niet dat iedereen erg staat te springen om weer een rondje NH
niks mis mee ,we proberen de zeeuwen ook bij nederland te halen,doen we net of ze er ook bij horen ipv alleen een zomer provincie van duitsland te zijnwat is er mis met " onze " dijkjes en dorpjes
afgezien dat die prut boeren nu alles van het land afhalen en de mooie weggetjes onder baggeren.