Nog een nieuwe!

skf6000

MF'er
25 mrt 2007
103
0
Zeist
Hoi

Ik ben Erik, kom uit Zeist en ben student Journalistiek. Daar ik veel gewerkt heb de afgelopen tijd, kan ik nu |eindelijk| mijn motorrijbewijs gaan halen!!!!! Ik ben 20 jaar, en nog een beetje op zoek naar een rijschool al heb ik wel al een try the bike bij bruinsma.
Theorieboek ken ik al uit m'n hoofd dus laat dat theorie-examen maar komen!!!
Ik verheug me erop hier een hoop te leren over motoren en het onderhoud ervan, omdat ik hoop een eigen motor binnen korte tijd aan te kunnen schaffen!

:] Erik
 
full
 
Hallo allemaal,

Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Ray Vlasblom, ben 25 jaar en werk op dit moment als Accountmanager bij Info Motion.

Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een nieuwe Yamaha YZF R6 en hoorde van links en rechts dat het een leuk idee is om me aan te melden bij dit motor-forum. Het is allemaal vrij nieuw voor me, maar ik ben zeer benieuwd.

Dus ik zou zeggen, we spreken elkaar hopelijk een keer.

Groetjes Ray
 
Ha Ray,
Ik hoop het ook, maar je kan beter ff een eigen topicje openen, dat doe je links onderaan en klik dan op Nieuw Topic! Dan weet de rest ook je achtergrond als ze gaan zoeken in het MF!
Leuk dat je dr ook bent iig, ik ben me hier nu een beetje aan het inlezen!

Erik
 
Hoi

Ik ben Erik, kom uit Zeist en ben student Journalistiek. Daar ik veel gewerkt heb de afgelopen tijd, kan ik nu |eindelijk| mijn motorrijbewijs gaan halen!!!!! Ik ben 20 jaar, en nog een beetje op zoek naar een rijschool al heb ik wel al een try the bike bij bruinsma.
Theorieboek ken ik al uit m'n hoofd dus laat dat theorie-examen maar komen!!!
Ik verheug me erop hier een hoop te leren over motoren en het onderhoud ervan, omdat ik hoop een eigen motor binnen korte tijd aan te kunnen schaffen!

:] Erik
hoi zeistenaar
 
Terug
Bovenaan Onderaan