Noemen jullie dat een verslag Eurosport?

Dat is ook precies wat ik bedoel ;)

Zelf kijk ik ook via eurosport, maar ga niet na elke uitzending lopen zeuren over wat er allemaal zo slecht is.

Ik heb in mijn zenderpakket ook eurosport 2 en weet dat je daar extra voor betaalt, echter heb ik in het zenderpakket nog een paar andere zenders zitten die veel bekeken worden waardoor ik geen zin heb om een los wsbk en motogp abbo af te sluiten..
Dat doe ik ook niet, reclame is kut, maar het is zo. Maar dit was belachelijk, de verhouding was compleet zoek,vergeet niet dat er eindelijk een Nederlander meerijdt op het hoogste SB niveau. Het lijkt wel of alleen voetbal zonder reclame uitgezonden mag worden.
 
@ Gewoon Vince: Eurosport 2 heeft wel degelijk reclame. Afgelopen zondag race 1 van de British Superbikes om 14.30 uur niet gezien? Was bijna meer reclame dan racebeelden.
 
het zijn nog maar 4 race weekenden hè? van de 13 totaal. Dan is 50% korting niet veel ;( .
Ik heb ook begin dit jaar de video passen gekocht. Volgend jaar weer *O*.

Ik zal eens iets positiefs zeggen over eurosport: BSB word uitgezonden in NL (+1), met goed commentaar van James Whitham en Jack Burnicle (+1). Eurosport 2 heeft geen reclame onderbreking tijdens de races (+1) En komend weekend zenden ze de op Eurosport 2 de complete 8 uur van Suzuka live uit (+100)!.

Einde bericht

Thanks!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan