Noemen jullie dat een verslag Eurosport?

stekman

MF veteraan
15 mei 2003
8.130
29
spijkenisse
Van ronde 23 naar 9 en dan van 6 naar de laatse ronde. Wat een belachelijke uitzendingen, troep. Blijf ik daar voor wakker? Als ik het nalees de volgende dag heb je net zoveel. KUT Eurosport, kijk nog liever naar de ladies of soul
 
Laatst bewerkt:
Echt waardeloos. Ik had het ook al gemeld in het vd Mark topic.
 
Van ronde 23 naar 9 en dan van 6 naar de laatse ronde. Wat een belachelijke uitzendingen, troep. Blijf ik daar voor wakker? Als ik het nalees heb je met zoveel. KUT Eurosport, kijk nog liever naar de ladies of soul
Heb je niet toevallig de samenvattng bekeken :?
 
Wat ik heb zitten kijken op eurosport 1 was eerst een samenvatting van race 1 en dat was idd maar kort maar race 2 was gewoon live uit gezonden. Het was om 23:04 met de samenvatting begonnen en pas ruim na 0:00 uur was race 2 afgelopen allemaal.
 
Nogmaals, als je niet wilt betalen moet je niet zeuren.
Wees blij dat je het gratis kan kijken zonder al te veel poespas.
 
Het was inderdaad meer reclame dan beelden van race 1, maar zoals V Rossi 46 zegt: als je niet wilt betalen moet je niet zeuren. Ik zeg het nog een keer: neem een abonnement op de Eurosport Player à 6 euro per maand en je ziet alles:

Je ziet dan de reguliere tv zenders: Eurosport HD en Eurosport 2 HD. Daarnaast ook extra feeds (soort livestreams) waarbij je zonder reclame (maar vaak ook zonder commentaar) kunt zien:
- LIVE: MotoGP, Moto2, Moto3 het gehele weekend. (Red Bull Rookies komen op Redbull.tv);
- LIVE: Superbike, Supersport, Superstock 1000, Superstock 600. alle races + kwalificatie superbike. (pata junior cup komt op youtube)
- LIVE: British Superbike: races + kwalificatie
- LIVE: CEV Motorcycle: Moto3, Moto2, Superbike
- LIVE: Endurance World Championship: races
- LIVE: aantal races van de MXGP/MX2.
Daarnaast ook nog speedway en autosport: o.a. WSR, WEC, WTCC, Blancpain. En andere sporten zoals voetbal, tennis, wielrennen, snooker, etc.

De Eurosport Player stoort nooit, en je kunt (bijna) alle motorsport zien.
Programmagids van de extra feeds is te zien op Programmering Eurosport Player en ook op de website van de eurosport player zelf.
 
@ V Rossi 46 en -Nino-: jullie bedoelen natuurlijk 'als je niet extra wilt betalen..' want Eurosport is niet gratis begrijp je..eurosport player is een goeie tip.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon een paar tientjes betalen op The official SBK Website
Heb alles prachtig kunnen zien, live... en als ik nog terug wil kijken dan kan dat onbeperkt... en zonder reclame
 
Het was inderdaad meer reclame dan beelden van race 1, maar zoals V Rossi 46 zegt: als je niet wilt betalen moet je niet zeuren. Ik zeg het nog een keer: neem een abonnement op de Eurosport Player à 6 euro per maand en je ziet alles:

Je ziet dan de reguliere tv zenders: Eurosport HD en Eurosport 2 HD. Daarnaast ook extra feeds (soort livestreams) waarbij je zonder reclame (maar vaak ook zonder commentaar) kunt zien:
- LIVE: MotoGP, Moto2, Moto3 het gehele weekend. (Red Bull Rookies komen op Redbull.tv);
- LIVE: Superbike, Supersport, Superstock 1000, Superstock 600. alle races + kwalificatie superbike. (pata junior cup komt op youtube)
- LIVE: British Superbike: races + kwalificatie
- LIVE: CEV Motorcycle: Moto3, Moto2, Superbike
- LIVE: Endurance World Championship: races
- LIVE: aantal races van de MXGP/MX2.
Daarnaast ook nog speedway en autosport: o.a. WSR, WEC, WTCC, Blancpain. En andere sporten zoals voetbal, tennis, wielrennen, snooker, etc.

De Eurosport Player stoort nooit, en je kunt (bijna) alle motorsport zien.
Programmagids van de extra feeds is te zien op Programmering Eurosport Player en ook op de website van de eurosport player zelf.

Dit stinkt wel erg naar spam,van jouw 39 posts gaan er 38 over de eurosport player.
 
dat gejank iedere keer! :r

de ene groep heeft een hoop commentaar over eurosport en de ander kan het maar niet laten om te benadrukken hoe blij ze zijn dat ze eurosport player, een wsbk abonnement of een abonnement op motoGP.com hebben.. :W

Roep meteen even iets over een stream en we zijn compleet
 
dat gejank iedere keer! :r

de ene groep heeft een hoop commentaar over eurosport en de ander kan het maar niet laten om te benadrukken hoe blij ze zijn dat ze eurosport player, een wsbk abonnement of een abonnement op motoGP.com hebben.. :W

Roep meteen even iets over een stream en we zijn compleet

Heeft er iemand nog een livestream van iemand die dit topic voorleest? Hoef ik het zelf niet te lezen. Ook hier een SBK videopass by the way, waardoor het me bijster weinig interesseert wat Eurosport wel of niet (laat staan wanneer) uitzendt.

Mijn idee? Minder zeuren, meer zelf oplossen. Niet omdat de kritiek onterecht is (dat is-ie niet), maar omdat het een gebed zonder eind is. 't Is niet voor niets dat iedereen met een videopass daar zo enthousiast over vertelt.
 
Laatst bewerkt:
Heeft er iemand nog een livestream van iemand die dit topic voorleest? Hoef ik het zelf niet te lezen. Ook hier een SBK videopass by the way, waardoor het me bijster weinig interesseert wat Eurosport wel of niet (laat staan wanneer) uitzendt.

Mijn idee? Minder zeuren, meer zelf oplossen. Niet omdat de kritiek onterecht is (dat is-ie niet), maar omdat het een gebed zonder eind is.
't Is niet voor niets dat iedereen met een videopass daar zo enthousiast over vertelt.

Dat is ook precies wat ik bedoel ;)

Zelf kijk ik ook via eurosport, maar ga niet na elke uitzending lopen zeuren over wat er allemaal zo slecht is.

Ik heb in mijn zenderpakket ook eurosport 2 en weet dat je daar extra voor betaalt, echter heb ik in het zenderpakket nog een paar andere zenders zitten die veel bekeken worden waardoor ik geen zin heb om een los wsbk en motogp abbo af te sluiten..
 
Heeft er iemand nog een livestream van iemand die dit topic voorleest? Hoef ik het zelf niet te lezen. Ook hier een SBK videopass by the way, waardoor het me bijster weinig interesseert wat Eurosport wel of niet (laat staan wanneer) uitzendt.

Mijn idee? Minder zeuren, meer zelf oplossen. Niet omdat de kritiek onterecht is (dat is-ie niet), maar omdat het een gebed zonder eind is. 't Is niet voor niets dat iedereen met een videopass daar zo enthousiast over vertelt.

:^
 
dat gejank iedere keer! :r

de ene groep heeft een hoop commentaar over eurosport en de ander kan het maar niet laten om te benadrukken hoe blij ze zijn dat ze eurosport player, een wsbk abonnement of een abonnement op motoGP.com hebben.. :W

Roep meteen even iets over een stream en we zijn compleet

Ik stream altijd de Britse versie als die er is. Dat was afgelopen zondag niet het geval

Zo :+


Nu vraag ik mij af of die Eurosport player zonder reclame is. Wie o wie weet dit?
Als je dezelfde reclame krijgt als op tv dan ken je net zo goed tv kijken namelijk.
 
Laatst bewerkt:
Heeft er iemand nog een livestream van iemand die dit topic voorleest? Hoef ik het zelf niet te lezen. Ook hier een SBK videopass by the way, waardoor het me bijster weinig interesseert wat Eurosport wel of niet (laat staan wanneer) uitzendt.

Mijn idee? Minder zeuren, meer zelf oplossen. Niet omdat de kritiek onterecht is (dat is-ie niet), maar omdat het een gebed zonder eind is. 't Is niet voor niets dat iedereen met een videopass daar zo enthousiast over vertelt.

Ik vind die WSBK en MotoGP abonnement bijzonder duur. Zie nu toevallig dat je 50% krijgt op de WSBK player. Dat is dan weer acceptabel. Vanavond meteen ff rustig kijken wat het inhoud.

Maar je hebt ze allebei nodig als je allebei volgt. Dat is nogal aan de prijs.
 
Laatst bewerkt:
Maja wat verwacht je nou in 30 minute? Dat ze het versneld afspelen? :P

Ik heb een gare stream zitten kijken..
 
Laatst bewerkt:
Zie nu toevallig dat je 50% krijgt op de WSBK player. Dat is dan weer acceptabel. Vanavond meteen ff rustig kijken wat het inhoud.

het zijn nog maar 4 race weekenden hè? van de 13 totaal. Dan is 50% korting niet veel ;( .
Ik heb ook begin dit jaar de video passen gekocht. Volgend jaar weer *O*.

Ik zal eens iets positiefs zeggen over eurosport: BSB word uitgezonden in NL (+1), met goed commentaar van James Whitham en Jack Burnicle (+1). Eurosport 2 heeft geen reclame onderbreking tijdens de races (+1) En komend weekend zenden ze de op Eurosport 2 de complete 8 uur van Suzuka live uit (+100)!.

Einde bericht
 
Die 8 uur op Suzuka is nog nooit zo uitgebreid op de Nederlandse tv geweest,dus toch een *D :} richting Eurosport.
 
dat gejank iedere keer! :r

de ene groep heeft een hoop commentaar over eurosport en de ander kan het maar niet laten om te benadrukken hoe blij ze zijn dat ze eurosport player, een wsbk abonnement of een abonnement op motoGP.com hebben.. :W

Roep meteen even iets over een stream en we zijn compleet

Je zal mij nooit horen Janken ...ik WSBK abonnement en Motogp.com....en streams heb je een topic voor , en dat zijn jankers als ik nou toch een heerlijke voorzet krijg .....dan hoef ik hem alleen maar in te koppen. ;) :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan