Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
die gaan zo snel dat het er tweekeer staad
yes ik zag mijn naam maar ik weet het nog niet zeker beetje problemen op mijn werk of deze zondag rijden of volgende week dus ik laat het nog even open rijden wil ik altijd wel
10 uur, zonder poedels?
Hatsikidee gaat wel om 13.00u naar huis want er volgt nog een verjaardag.
Tot zondag
Hatsikidee
blijf van de ketting af he
Bij mij kan je onder voorbehoud weghalen want ga mee. Als het lukt heb ik ook 1 of 2 collega's bij me. Dat is afwachten want een komt niet echt uit de buurt maar ik zie wel of ze verschijnen. De een met een groene ZX7R zodat kleur groen wel erg aanwezig zal zijn. En de ander met een witte R1. Maar is dus afwachten maar ik met die oude brik zal er bij zijn.
Daar staan toch altijd motoren?zie je vanzelf er staan daar meerdere motoren
nou welkom eerst maar en eh ik ben ook 1van die gekken die na een ritje even een bakkie doet dus:als het grappig bedoeld is kun je er beter wat smilies gebruiken. nog 1 nachtje slapen,en dan yes megameetingDaar staan toch altijd motoren?
en die gekken zeten de motor er neer om op de terrassen te zitten ipv. te rijden.
Daar staan toch altijd motoren?
en die gekken zeten de motor er neer om op de terrassen te zitten ipv. te rijden.
[/quote dubbel