Nieuwe achterband GSX-R 750 '98

KullY

MF'er
29 nov 2002
40
0
Lelystad
Hallo allemaal,

Ik moet waarschijnlijk nog dit seizoen mn achterband vervangen ;( , maar aangezien dat dan mn eerste keer wordt dat ik een nieuwe achterband moet uizoeken voor mn motor zou ik graag eens van jullie willen weten wat de beste achterband (volgens jullie) voor mijn motor zou zijn.

Ik heb er nu een Metzeler op zitten 190 breed. Ik heb gehoord dat een 180 band wat makkelijker stuurt (omdat ie smaller is) Kan ik het beste op de Metzeler 190 houden of zijn er andere aanraders?

Alvast bedankt! 8-)
 
Hallo allemaal,

Ik moet waarschijnlijk nog dit seizoen mn achterband vervangen ;( , maar aangezien dat dan mn eerste keer wordt dat ik een nieuwe achterband moet uizoeken voor mn motor zou ik graag eens van jullie willen weten wat de beste achterband (volgens jullie) voor mijn motor zou zijn.

Ik heb er nu een Metzeler op zitten 190 breed. Ik heb gehoord dat een 180 band wat makkelijker stuurt (omdat ie smaller is) Kan ik het beste op de Metzeler 190 houden of zijn er andere aanraders?

Alvast bedankt! 8-)
Je geeft (te) weing info om een passende band aan te kunnen raden.
b.v:
- Hoe sportief rij je b.v.?
- Hoe lang wil je dat een band mee gaat (5000km, 10.000km of 15.000km)?
- Rij je ook met regen?
 
Ok hier nog wat meer info over mij rijstijl, etc.

Het is mn eerste motor en rijd erop sinds dit voorjaar, hoe sportief ik ermee rijd, kan ik nog moeilijk beoordelen omdat iknog niet volledig ermee uit mn dak ga. Nu heb ik wel gemerkt dat ik met de tijd steeds harder ga rijden!! :9~

Ik wil graag een band die het redelijk wat kilometers uithoud (sinds ik student ben, veel vrije tijd, dus veel motorrijden!: }) Maar ook een band die aardig wat grip heeft (gezien ik misschien met de toekomst harder ga rijden, en toch meer van mn banden ga vergen)
 
Bedenk wel dat een 010 bij een rustige rijstijl max 6-8.000km mee gaat. Als je een goede band wil die wat langer mee gaat zou ik de BT020 nemen. Hier moet je toch wel 10-15.000km mee kunnen rijden.
Ik heb 10.500 km met een BT010 gereden en haal met m'n huidige 012ss ook wel 7000/8000 km schat ik.

Maar ik rij ook als een bejaarde denk ik. :X :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan