Nico Bakker Kawasaki

Best steil.. ;) ;)
full
 
Linker schetsplaat was nog steeds erg hoekig.
even aan de gang met een decoupeerzaag en een haaks slijper met lamellen schijf.
oude situatie
A30BFA2C-5A75-412C-89D7-A1E61745DF4D.jpeg
 
Mooie fietsen mooi gedaan, over het algemeen zie je de Bakkers tegenwoordig de steunen iets lager zetten.
Komt de zitcombinatie nav kortere armen en dikkere buik ten goede.
Ik heb dat, zoals jij, niet gedaan en hier op langere ritten wel eens spijt van.
 
Mooie fietsen mooi gedaan, over het algemeen zie je de Bakkers tegenwoordig de steunen iets lager zetten.
Komt de zitcombinatie nav kortere armen en dikkere buik ten goede.
Ik heb dat, zoals jij, niet gedaan en hier op langere ritten wel eens spijt van.
Rij er voornamelijk mee op het circuit, toeren op de weg is niet echt comfortabel inderdaad.
Stads verkeer is helemaal drama.
Korte snelle ritjes is goed te doen.
 
Kawa liep niet op alle cilinders.
uiteindelijk bleken benzine kraantje en filter niet goed door te lopen.
beetje perslucht loste dit op.

stationair loopt ie nu een beetje hoog , of valt uit .
moet ik nog verder naar kijken....
 
Tijd voor weer wat aandacht voor de Bakker , eerst maar eens kleppen stellen 5 stuks staan redelijk krap
20230618_154000.jpg
20230618_183757.jpg
 
Met wat gehussel van klepplaatjes staan er 3 weer goed en heb er er maar 2 hoeven bestellen bijnRoukema.
 
Kuipruitje was aan de lage kant , had er nog eentje overgehouden van een lelijke (al verkochte) honda kuip.
20230621_100448.jpg
 
Fotos van de koeler , komt bij Lex van Dijk vandaan .
Heb er wel AN aansluitingen aan laten lassen.Bekijk bijlage 1894859Bekijk bijlage 1894860

Fotos van de koeler , komt bij Lex van Dijk vandaan .
Heb er wel AN aansluitingen aan laten lassen.Bekijk bijlage 1894859Bekijk bijlage 1894860
Zo dat is een beste Koeler Pffff . ga je nog wat doen aan die Grote Gaten ? Ik zou Links dicht maken en Rechts een koker die mooi aansluit op de Koeler betere lucht Flow . nu krijg je Mega veel Lucht wervelingen . Suc6
 
Zo dat is een beste Koeler Pffff . ga je nog wat doen aan die Grote Gaten ? Ik zou Links dicht maken en Rechts een koker die mooi aansluit op de Koeler betere lucht Flow . nu krijg je Mega veel Lucht wervelingen . Suc6
Misschien ga het wel dichtmaken, heb nu ook nog een extra ( precies dezelfde) kuip.
 
Loopt nog steeds niet lekker na kleppen stellen , cil 4 loopt niet mee , Bougiekabels van 1 en 4 gewisseld , geen resultaat.
Remmenreiniger in carb 4 gespoten : gaat weer meelopen dus toch carburatie probleem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan