Nachtrit!!!! 25 Juni 2e Poging Op Een Zomerse Nacht

• Onderwerp starter Onderwerp starter Xtra
  • Startdatum Startdatum
De weergoden zijn ons gunstig gezind.

Verwachting voor morgen, zaterdag:

Zaterdag wordt een tegenvallende weerdag! Het Azorenhoog breidt zich weliswaar uit naar Frankrijk en Duitsland, maar we zullen eerst nog moeten afrekenen met een warmtefront dat van zuidwest naar noordoost over ons land zal trekken en de voorste begrenzing vormt van aanzienlijk warmere luchtmassa’s. Het is zaterdag bewolkt, grijs en somber met af en toe regen of motregen waardoor het een druilerige dag zal worden. In de loop van de namiddag wordt het vanuit het zuidwesten droog. De temperatuur stokt bij een magere 16°C in het noorden en mogelijk net 20°C in het zuidwesten van Brabant. Er staat een matige zuiden tot zuidwestenwind.

Ik denk dat ik ook wel even kom kijken :]
Ik moet wel zeggen dat ik lichtelijk nachtblind ben 8-)

Laatst bewerkt:
Doe je nog steeds niet aan OV X?? :P Kmoet echt even kijken of ik nieuwe laarzen en handschoenen kan vinden morgen... ;)

i know, maar is de groep vorige keren ook zo 'klein' geweest dan ? nu staan er een kleine 20 man op de lijst.
man of 70-80 is er ook wel geweest.
De animo is niet heel groot dit keer :N

Laatst bewerkt:
Neemt niet weg dat de lol er evengoed wel zal wezen :Y

Doe je nog steeds niet aan OV X?? :P Kmoet echt even kijken of ik nieuwe laarzen en handschoenen kan vinden morgen... ;)
Dan morgen nog ff aanmelden.

Je rijdt ook niet sinds vandaag toch :?

zaterdagavond misschien een cursus, als dat het geval is hoop ik er om 21:40 te zijn indien niet het geval ben ik aanwezig

Laatst bewerkt:
Helaas ja en met echt balen als een stekker gevoel die onder stroom saat zal ik me morgen moeten afmelden voor de rit maar ik hoop nog wel bij het startpunt te verschijnen dit ivb met privé omstandigheden :') kort om gewoon xxxxxxxxx :( dus maarja wat ik moet doen moet ook gebeuren :Y

het lijkt me super om een x mee te maken,alleen moet ik dan wel waarscheinlijk halverwege stoppen,ik kan ivm mijn gezondheid niet zo lang rijden en ik moet zondag vroeg nog naar belgie.
het afspreek punt?is dat makkelijk te vinden?of komen er nog mensen langs/uit gouda?

Ik rij uit Gouda weg. Dus als je aan wilt haken moet je het maar aangeven. Dan kan je mee op rijden.

ook ik moet er aan geloven! ik kan morgen helaas niet mee ivm tracktraining as zondag :X

zou kunnen ja.om half 10 bij de shell voor de snelweg?

Ik laat het je even weten hoe en wat, Maar ik ga waarschijnlijk eerst binnendoor naar de Meern en dan verder over de snelweg.

dan is het beter 9 uur te verzamelen bij de ESSO op Stolwijkersluis. Dan zijn we ongeveer 20 voor tien in Houten Nieuwegein bij de Mc.

Laatst bewerkt:
oke dan zal ik daar wel staan,tenzij het weer klote is,maar ik geloof dat het wel goed word.ik heb hier bij de gouwenaren ook nog een oproep gedaan,dus mischien zijn we met meer :]

Laatst bewerkt:
allemaal al aan het voor-slapen voor morgen? 8-)

Morgen gewoon werken en hoop daar de TT te kunnen kijken :Y

Vandaag is er veel bewolking en af en toe valt er lichte regen of motregen. De middagtemperatuur ligt tussen de 16 graden in het noorden en 20 in het zuiden van het land. De zuidwestenwind neemt toe naar matig, kracht 3 tot 4.
Vanavond is het op de meeste plaatsen droog en komende nacht ontstaat er lage bewolking. De wind is zwak tot matig uit een west tot zuidwestelijke richting. De minimumtemperatuur ligt tussen de 12 en 15 graden.

droog en zeker niet koud.

Terug
Bovenaan Onderaan