Nachtrit!!!! 25 Juni 2e Poging Op Een Zomerse Nacht

• Onderwerp starter Onderwerp starter Xtra
  • Startdatum Startdatum
Koffie juf Coonie! Leuk! Gezellig! :)
Hopelijk volgende week mooi weer. :) Helaas, kan niet mee... motor voelt zich nog niet lekker. :)

als het toch nou niet heul verschrikkelijk gaat regenen ..... :(

gaat m niet worden voor mij.
gisteren een boot gekocht. en die ga ik die zaterdag terug varen vanuit ijsselstein naar almere.
denk dak dan dus aardig gesloopt ben :)

als het toch nou niet heul verschrikkelijk gaat regenen ..... :(

Het mag van mij nou ook de hele nacht stormen als een malle (behalve op het moment dat ik uit de kroeg kom).
Ben volgende week 99% zeker van de partij, moet wel in de avond uit Groningen komen maar hoop dat dat op tijd gaat zijn, laat van de week nog wel weten!

gaat m niet worden voor mij.
gisteren een boot gekocht. en die ga ik die zaterdag terug varen vanuit ijsselstein naar almere.
denk dak dan dus aardig gesloopt ben :)
:N niet gesloopt maar doorgewaaid en waterweek :Y
Ik denk niet dat dat dan errug wijs is om dan daarna nog op de moto te stappen :N
lekker thuis blijven en naborrelen van your boattripp *O*

Laatst bewerkt:
*O* gelukkig maar.

Hier ondertussen ook, niet heul aantrekkelijk om op de brommer te zitten nu *D *D *D

Wel allemaal ff je duimen uit de kom draaien voor volgende week he :P

ik ben er gwn bij hoor ! :Y
Ik ben d`r nog niet helemaal zeker van hoor.
Als ik mijn duimen uit de kom heb gedraaid dan....dan.....kan ik geen gas meer geven.
full

[me="Xtra"]rent naar de schuur voor wat onwetenschappelijk testwerk![/me]

Enkel met vingers gaat dat ook lukken *D

Zo ik dacht ik ga vast oefenen om te kijken of ik het wel kan houden dat wakker blijven, maar dat gaat best goed! Tis al bijna licht nu denk ik. *O*

Trouwens prima weertje nu hoor! :]

Je hebt nog een week om te oefenen :)

Hi X!

Als alles bij mij weer vastgeplakt zit en weer compleet is ben ik er ook bij! :]

(Dit is dus een ja! ;) )

*D ik zet je erbij.

Nau, ik zat wat oude nachtrit filmpjes te kijken, met o.a. mezelf erop*, ik heb steeds meer zin in.
Ik zal van de week extra hard studeren zodat ik zonder schuldgevoelens kan genieten van het ritje. :]

* ik ben moeilijk te missen ik ben degene met de gele jas, het licht zelfs 's avonds op. *D
Ik vroeg me nog af of dat voor degenen achter mij, niet storend is?

Laatst bewerkt:
* ik ben moeilijk te missen ik ben degene met de gele jas, het licht zelfs 's avonds op. *D
Ik vroeg me nog af of dat voor degenen achter mij, niet storend is?
Lijkt me wel mee te vallen. Makkelijk volgen dan ;)

Is er iemand die uit omgeving gooi, almere, lelystad of iemand die vanuit het 'noorden' de A6 pakt naar Nieuwegein gaat?

Oftewel, zoek mensen om samen naar de bestemming te rijden.

Terug
Bovenaan Onderaan