ActionHank
MF veteraan
zoals het er nu uitziet ga ik niet mee. mocht het last minute nog veranderen dan zie je me nog wel verschijnen bij roosendaal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dan moet er wel eerst een nieuwe tank komen en pa is niet veel thuis vanwege z'n werk, dus ik dat zie niet gebeuren voor zondagoude tank eraf, nieuwe tank erop. 10 minuten werk ? Heb zelf een 1 zitter dus dat gaat hem ook niet worden.
heb morgen een nieuwe motor, dus is echt afhankelijk van het weer. waar verzamelen de rosendalers btw??
Haha, je helpt me in ieder geval goed met het topic runnen Mikey! Volgens mij zag ik je gisteren kwart voor 6 voorbij mijn huis komen, klopt dat? Mooi motortje, heb ook nog wel eens voor een RF zitten kijken...
Grtz
ach zo. bedankt voor de map ^^
a quelle heure nous rendez vous a pointe la?
Ja onze straat lokt wel wat uit tot hard rijden!
Hm, ga weer eens even kijken wat de weersverwachtingen zijn... Ik heb er zin in, hoop wel dat t weer meezit!!
UPDATE MFMM TOPIC!
Poll toegevoegd i.v.m. klote weer opkomst morgen
Stemmen AUB!
Zie 1e MF MegaMeeting 2010 op zondag 2 Mei
Ik geef het door aan de aanhakers van mij.
CU volgende week : same place, same time, en wederom verse koffie
klinkt goed alleen kunnen we de MFMM niet ff een week uitstellen? weet niet zeker of me motor dan alweer rijdt
Precies, ben benieuwd of er dan mensen weer meegaan die eigenlijk wsl niet mee zouden gaan?
[J]ori[A]
ActionHank?