Naar de MFMM vanuit Bergen op Zoom/Roosendaal!

Status
Niet open voor verdere reacties.
zoals het er nu uitziet ga ik niet mee. mocht het last minute nog veranderen dan zie je me nog wel verschijnen bij roosendaal ;)

oude tank eraf, nieuwe tank erop. 10 minuten werk :P? Heb zelf een 1 zitter dus dat gaat hem ook niet worden.
Dan moet er wel eerst een nieuwe tank komen :+ en pa is niet veel thuis vanwege z'n werk, dus ik dat zie niet gebeuren voor zondag -O-

heb morgen een nieuwe motor, dus is echt afhankelijk van het weer. waar verzamelen de rosendalers btw??

Haha, je helpt me in ieder geval goed met het topic runnen Mikey! Volgens mij zag ik je gisteren kwart voor 6 voorbij mijn huis komen, klopt dat? Mooi motortje, heb ook nog wel eens voor een RF zitten kijken...

Grtz

Yep :W Klopt....was ik, kom er regelmatig voorbij....zojuist ook nog ( rustig rijdend }) )

Ja onze straat lokt wel wat uit tot hard rijden! :P

Hm, ga weer eens even kijken wat de weersverwachtingen zijn... Ik heb er zin in, hoop wel dat t weer meezit!!

Ja onze straat lokt wel wat uit tot hard rijden! :P

Hm, ga weer eens even kijken wat de weersverwachtingen zijn... Ik heb er zin in, hoop wel dat t weer meezit!!

Zo te zien zijn de weersverwachtingen niet al te best '( , maar ach ik heb er super zin in en heb onder de buddy een regenpakkie verstopt _O-

er moet wel snel beslist worden, ik ben er niet op tegen om te verzetten naar volgende week, maar ben ook bereid met mn regenpakkie daarheen te rijden. Alleen als er nu opeens 2 meets komen en die van morgen stelt daardoor niets voor ga ik liever volgende week....

9 mei gestemd , morgen wordt 3x niks met die regen.

laten we er een leuke droge dag van maken op 9 mei i.p.v. een klote natte dag.

Inderdaad, ik denk dat van ons ook het merendeel morgen niet als een verzopen katje aan wil komen en dan ook nog in de regen wil blijven staan. -O-

Zoals de poll nu al een beetje doet vermoeden is 85-90% voor om te verplaatsen naar 09-05.

Ik zeg laten we met z'n allen gewoon volgende week gaan

Laatst bewerkt:
Ik geef het door aan de aanhakers van mij. :]

CU volgende week : same place, same time, en wederom verse koffie *O*

Ik geef het door aan de aanhakers van mij. :]

CU volgende week : same place, same time, en wederom verse koffie *O*

Precies, ben benieuwd of er dan mensen weer meegaan die eigenlijk wsl niet mee zouden gaan?

[J]ori[A]
ActionHank?

Laatst bewerkt:
Precies, ben benieuwd of er dan mensen weer meegaan die eigenlijk wsl niet mee zouden gaan?

[J]ori[A]
ActionHank?

Moet ik van de week even kijken. Heb volgende week alleen op de 8e een ritje gepland.
Ik laat het wel weten. Zet me maar weer onder voorbehoud :W

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan