Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Naar de MFMM vanuit Bergen op Zoom/Roosendaal!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thijs: Goed nieuws!!

M'n maatje gaat ook mee + nog twee anderen!!

lobbyen

Dus achter mijn naam mag +3

hmmm, ik denk dat ik eens ga kijken naar een manier om wat koffie mee te nemen :D thermosfles moet in de kont van de srad passen.

Waarschijnlijk gaan ik ,m'n zusje en m'n inmiddels gebande schoonbroer van dit forum (hij postte teveel tieten ofzo :s )ook met z'n drieën die kant op vanuit het mooie Roosendaal
maar zou ook kunnen dat we eerst na een andere groep rijden. Hou het hier wel op de hoogte. En anders... +3

Guus, zal vies tegenvallen denk ik, zit nog een zadel en je bedrading onder eej

Mikey vast wel, maar ik woon denk ik 200 meter van het verzamelpunt af, dan is verse koffie toch lekkerder! Misschien eens kijken of ik iemand kan strikken daar met de auto te staan met een paar potten koffie....

@ johan1984, ik zet je erbij als onder voorbehoud! Jij zou dus aanhaken bij roosendaal bij de shell bij de speeltuin?!

Grtz

Laatst bewerkt:

oooooh, dan loop je toch gewoon ff met een dienbladje koffie op en neer..

oooooh, dan loop je toch gewoon ff met een dienbladje koffie op en neer..

Hahaha, zou bijna kunnen ja! Maar ik regel wel gewoon een pot daar. Al hebben we niet heel veel tijd bij de ESSO. Speeltuin is ong 20 minuten als we ons aan de snelheid houden. Speeltuiners willen om 9 wegrijden... Misschien iets eerder afspreken zodat we even bak koffie kunnen drinken en een praatje kunnen maken, even voorstellen enzo?!

Prima

Laatst bewerkt:
Lijkt me wel handiger inderdaad, peukje roken, bakkie doen .... op 't gemakske en dan richting speultuin

Ik zal er denk tussen 8.00 en 8.15 zijn

Lijkt me wel handiger inderdaad, peukje roken, bakkie doen .... op 't gemakske en dan richting speultuin

Ik zal er denk tussen 8.00 en 8.15 zijn

Ik zorg dat ik er ook sta op dat tijdstip. Ik neem wel even contact op met G-dercks en nickdijkwel

Mikey vast wel, maar ik woon denk ik 200 meter van het verzamelpunt af, dan is verse koffie toch lekkerder! Misschien eens kijken of ik iemand kan strikken daar met de auto te staan met een paar potten koffie....

Grtz

Al dat gedoe met een pot daarheen krijgen... Waarom niet gewoon het verzamelpunt met 200 meter verplaatsen naar jouw woning?

Ja komop thijs gewoon bij jou thuis ff alle motoren voor lekker stationair laten draaien. Tis toch niet zo alsof jij buren hebt die klagen over geluidsoverlast ofzo ?

Ja komop thijs gewoon bij jou thuis ff alle motoren voor lekker stationair laten draaien. Tis toch niet zo alsof jij buren hebt die klagen over geluidsoverlast ofzo ?

grapjas

Maar op zich is het best een idee! Iedereen beetje bekend met de dokter de ramlaan? En dan maar op de ventweg aan de overkant? Dus voor de mensen die er niet bekend zijn, afslag bergen op zoom zuid, aan het einde van de afslag rechtsaf. Bij de rotonde rechtdoor, en dan ben je al in de dokter de ramlaan.... Je rijdt de ventweg op, die zit aan je rechterkant, en dan vrij ver op t eind....

Duidelijk voor iedereen???

Dus 8 uur, bij mij voor de deur ongeveer

Capa, kom je ook?

Nu hopen dat dan niemand uiteindelijk toch bij de ESSO staat, dus als iedereen nog even zou willen reageren die mee zou gaan

Grtz

capa is dit jaar de grote regelnicht van de MFMM als ik me niet vergis. Denk niet dattie eerst naar je Bergen op Zoom komt maar het gewoon leuk vind om proberen zoveel mogelijk mensen te lobbyen in de topics

Okee, dat is hier dus...
Google Maps

( ter hoogte van dat groene busje rechts...)

Je motor stond niet voor de deur toen de google auto voorbij kwam...

Ik zie 'm regelmatig staan Nummer 10 toch?

Laatst bewerkt:
Dus 8 uur, bij mij voor de deur ongeveer

Capa, kom je ook?

Grtz

Het is mij wat te ver weg
En ik heb me eigen verzamelpunt.
Ik zie jullie wel op de MFMM.

capa is dit jaar de grote regelnicht regelneef van de MFMM als ik me niet vergis. Denk niet dattie eerst naar je Bergen op Zoom komt maar het gewoon leuk vind om proberen zoveel mogelijk mensen te lobbyen in de topics

Zo, even aangepast
En ja, hoe meer mensen in de grote lijst hoe beter
Als mensen zich in de afspreektopics zich aanmelden voor de MFMM en niet in het grote topic, dan doe ik dat wel
Maar het zou makkelijker zijn als ze zich zelf ook aanmelden

Laatst bewerkt:
Sorry

@Capa: Nog mijn medeleven voor René/48th, zag de zwarte avatars en dacht 'huh?'....toen op het desbetreffende topic terecht gekomen.

Klote dat er op zo'n manier iemand van de lijst afgehaald moest worden ( wellicht zou je hem postuum kunnen laten staan )

Zo, ben weer even afwezig geweest, lang weekendje weg
Heb de lijst dus wel bijgewerkt, ik heb echt zo veel zin in zondag!
Hoop dat ik niet te brak ben van koninginnedag/nacht. Kom zaterdag pas terug uit eindhoven. Ik hoop dat iedereen dus nog even dit topic checkt voor het nieuwe verzamelpunt, bij mij voor op de ventweg!

Precies wat op de foto van streetview staat! En dan dus achteraan op die ventweg.
Ik zal er staan met mijn rood/zwart/zilver/ en een beetje gele gsx-r srad.
Mocht je onverhoopt niet kunnen komen die ochtend, of er is iets anders, kun je me bereiken op nul-zes-vijf-2-0-0-zeven-zeven-0-4

Hmm, heb een probleem denk ik. Er zit een gat in de tank van de Bandit, dus die rijdt niet meer dus pa wil niet naar de MFMM. Ikzelf ben 17, dus rijden voor mij zit er nog niet in. Iemand die mij evt. achterop mee zou willen nemen?

Hmm, heb een probleem denk ik. Er zit een gat in de tank van de Bandit, dus die rijdt niet meer dus pa wil niet naar de MFMM. Ikzelf ben 17, dus rijden voor mij zit er nog niet in. Iemand die mij evt. achterop mee zou willen nemen?

oude tank eraf, nieuwe tank erop. 10 minuten werk ? Heb zelf een 1 zitter dus dat gaat hem ook niet worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.