janice
MF veteraan
Stoutert..al die tijd op je zitten wachten
Moet ook slapen af en toe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Stoutert..al die tijd op je zitten wachten
Go go Janice??rbw gezocht????
Ga vooral je gang.la me nou toch es lekker blond zijn man
Zeg het maar 1 keer:
Bakkie afblijven van Janice
Ga vooral je gang.
Lekker, blond.
Of bedoelde je Lekker blond
Nah, denk dat ik maar meer waarde hecht aan wat Janice daarover te zeggen heeft.
Of word je jarloers
[me]Bakkie gaat aardbeien halen....
[/me]
En ..ik vraag me af wat de dagwaarde is van een gsx1100f uit 94. Wat was die site ook al weer?
dat bovenste laat ik aan je eigen fantasie over
en dat onderste; ja! lekker!
Regel jij even met Hawkeye datie niet boos word
Slagroom bij
Hmmmmm als je even rondsnuffelt op internet dan kom je denk ik op een dagwaarde van rond de 4000 euro uit.....
Die zet ik gewoon naast Tom
ja, slagroom lekker wel zelfgemaakte toch
ik heb niet héél het topic gelezen, maar is de betere plaats in een traag rijdende file niet TUSSEN de auto's (en dan bedoel ik niet tussen de motorkap en de achterkoffer van de wagens maar tussen de deuren), omdat je mi dan altijd wat méér remweg hebt en als een wagen dan toch achterop wil rijden, dan heeft hij/zij méér kans heeft een andere wagen te raken.
als je tussen de wagens gekneld raakt zal de zijwaardse snelheid toch veel lager liggen dan de snelheid die je kunt hebben bij een kop - staart botsing.
zal even héél het topic lezenVolgens mij heb jij niet heel het topic gelezen
GEVONDEN!! (volgende keer toch echt héél het topic lezen)Je moet met je motor ook niet mee rijden in de file, maar er tussen door.
Zelfde als ik op een file kom aanrijden, ik stop ECHT NIET achteraan, maar rij meteen tussen de file door naar voren.
Maar klote iig, sterkte
Oké, je zet je ex naast je huidige. En ik mag dan je kofferdragendevriendje zijn
Jahoor, klop me wel een bult, heb ik voor jou wel over
Of bedoelde je met zelfgemaak die aardbeien ??
Ja zoiets
Maar wie is dan mijn ex en mijn huidige vriendje in deze
Kan ik niet gewoon 3 vriendjes hebben of meer
Slagroom jah.
Hoe staat het met die bult inmiddels? groeit ie al?
Voelt dat nou lekker?
De brutaliteit..in mijn topic vreemd gaan
OVER DE KNIE
Broek UIT
KLETS KLETS KLETS
Zal dat lekker zijn
Ook hier is de grote vraag:
Hoe ervaar je de omgeving, hoe zit je in je vel enz en vind je kletsen een leuke bezigheid. De meeste vrouwen houden wel van kletsen, mannen wat minder had ik begrepen, maar het doet me goed een man te treffen die graag kletst
hoe gaat het verder met hawk? nog veel last van spieren rug e.d.?