Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

motorvakantie,waar heen?

mooi motorrij land

• portugal

Stemmen: 3 3,8%
  • spanje

Stemmen: 1 1,3%
  • italie

Stemmen: 25 31,3%
  • duitsland

Stemmen: 10 12,5%
  • denemarken

Stemmen: 2 2,5%
  • noordkaap

Stemmen: 5 6,3%
  • iets anders??

Stemmen: 34 42,5%

• Totaal aantal stemmers
    80

hawk gt

MF veteraan
Lid geworden
11 mei 2003
Waarderingsscore
464
wat is een mooi motorrij land? zijn verleden jaar door frankrijk heen gereden,zo,n 5000 km in 2 weken. zitten nu tedenken aan italie of portugal,we gaan weer 2 weken. noordkaap lijkt ons ook mooi maar dat doen we over 2 jaar ofzo wel mooie route,s zijn ook welkom!

Laatst bewerkt:
ik heb voor iets anders gekozen, omdat ik door een aantal landen heenrijd, waar ik dit jaar naartoe ga weet ik nog niet

Ik mis het motorrijland bij uitstek:

Noorwegen!

Oké, je hebt wel de Noordkaap in je lijst staan, maar dat is een pokke-eind weg en juist de zuidelijke helft van Noorwegen is zo verskrikkeluk mooi...
Begin daar eens, zou ik zeggen.

Pan Rider, heb ik gelijk of niet?

Oké, Noorwegen is een groot land, maar om dan meteen een poster mee te sturen...

Ik bedoel maar...

Laatst bewerkt:
Noorwegen is mooi maar er is te veel kans op slecht weer ga liever naar het zuiden, Spanje, Portugal, Italie, Oostenrijk, Zwitserland enz. enz. allemaal landen.

Noorwegen is mooi maar er is te veel kans op slecht weer ga liever naar het zuiden, Spanje, Portugal, Italie, Oostenrijk, Zwitserland enz. enz. allemaal landen.
Te veel kans op slecht weer zei je? Afgelopen twee zomers in totaal 7 1/2 week in Noorwegen geweest; in totaal 6 verregende dagen gehad. Voor de rest onderstaand weer!

...Dus...!

Ga je in een groep? Misschien is Oost-Europa wel iets anders...

Over een tijd zal het daar flink veranderd zijn, nu is het nog totaal anders dan het westen...
In M&T van deze maand staat er een mooi stuk over

Te veel kans op slecht weer zei je? Afgelopen twee zomers in totaal 7 1/2 week in Noorwegen geweest; in totaal 6 verregende dagen gehad. Voor de rest onderstaand weer!

(Afbeelding)

...Dus...!

3 weken in Zweden en Noorwegen geweest, waarvan 5 dagen regen, in totaal ± 30 weken in Zuid Europa geweest, waarvan ± 2 dagen regen.

Dus ?

lijkt mij wel geinig om ff zo,n foto temaken dat je toren van pisa omver rijd of trapt maar ff door andorra is ook leuk. verleden jaar de f1 in monaco gezien,was er toch in de buurt. we binden een tent achterop en vertrekken maar nemen soms ook een hotel

Mogge,

de landen die we tot nu toe bezocht hebben zijn: Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Italie en Frankrijk. (Belgie en Luxemburg laat ik even achter wege)
Elk land had zijn charme, maar Frankrijk is voorlopig nog de favoriet. Vooral het Drome gebied (en in dat gebied natuurlijk Camping Moto van Jannetje en Pieter).

Frankrijk heeft zoveel mooie motor gebieden en dus prima mogelijkheden om vakantie ritten te maken (Via Klein Zwitserland (Luxemburg), door Elzas en Jura naar Drome en verder naar Ardeche en dordogne....) Natuurlijk ook af te wisselen door via het Zwarte woud (duitsland) door Zwitserland en italie naar frankrijk te rijden..

Kortom ik kies voor Frankrijk... maar ben dan ook nog nooit in Noorwegen geweest...

ben pas 1 keer geweest, en das Frankrijk, en daar ga ik dus weer heen dit jaar....

vette foto....

ik ga in april naar zuid spanje, pak ik dus ook frankrijk mee en spanje in zn geheel...

de franse en spaanse pyreneeen, lekker woest, en op een onweer na altijd mooi (en te warm?) weer ...

wat is een mooi motorrij land? zijn verleden jaar door frankrijk heen gereden,zo,n 5000 km in 2 weken. zitten nu tedenken aan italie of portugal,we gaan weer 2 weken. noordkaap lijkt ons ook mooi maar dat doen we over 2 jaar ofzo wel
alle landen hebben zo hun bekoringen,Duitsland lekker dicht bij prima motorland
Italy dolomieten Frankrijk pyreneen

Hongarije.......
De gastvrijheid van oosteuropa gecombineerd met het asfalt van west europa (in een groot deel tenminste)

kijk ook eens hier:
www.bikercamp.hu

prima camping/hotel, aardige mensen

en vergeet noordengeland en schotland niet.

zekers,schotland!! teminste als het weer je niet zo boeid..
het kan daar zomers net zo koud zijn als 't hier nu is..
maar zeker de moeite waard,en als je de zon kiest,gaat mijn keus
naar italie

iig wat je keuze is veel plezier

Groot Brittanië is mooi maar om hem nou twee keer in de poll te zetten
Dan was Groot Brittanië met 98 + 55 stemmen dus eigenlijk 3e...
Zal de originele poll eens opzoeken. Dit is enkel een kopie van de pollresultaten.

Wasse destijds dus wat verkeerd gekopieerd. 10e plaats was destijds voor Noorwegen. Heb het foutje hersteld, ookal is die poll niet echt aktueel meer.

Laatst bewerkt:
zit tedenken aan een rondje.gaat op zich niet om de steden maar toch toch iets in de routeplanner intikken. pisa voor een foto(misschien een klein zetje ),andorra voor de route,barcelona wonen kennisen,via de westkust naar duinkerken,me maat vind dat interessant, dan weer thuis. afgelopen x hadden we ook een mooie planning ,maar dat is onderweg totaal verandert daarom bespreken we niks van tevoren