Motortrailer

sym wolf

Rookie
30 dec 2007
15
4
Hallo,

Mijn motortrailer gaat de deur uit.
Aangeschaft in 2015 en sindsdien 1x/ jaar gebruikt om naar de vakantiebestemming te gaan met 2 motorfietsen, behalve de corona jaren dan. Elk jaar voor de vakantie keuring en onderhoud bij de dealer.
Foto's zal ik nog wel eens opzoeken.
Komende zomer zou ik er nog een keer mee op vakantie willen gaan, tenzij er een bod komt wat ik niet af kan slaan.
Het is een hydraulisch zakbare trailer.
Met 1 persoon op eenvoudige en veilige wijze kun er (ook zware) motorfietsen op zetten.
Oprijden tot in de wielklem, afstappen en verder vastzetten met spanbandjes.
Groet,
Jack
 
Vraag me af waar ik aan moet denken, gezien de nieuwprijs en de leeftijd? 1000euro? 2000 euro? meer? Richtprijs zou daarom wel handig zijn
Kun je de wielklem ook verplaatsen naar het midden?
 
Vraagprijs is €3000,=
Vorig jaar heb ik een fietsendrager laten monteren, die is optioneel.
Er kunnen 2 motorfietsen op, of 1 motorfiets met 2 fietsen. De fietsendrager kun je er eenvoudig op of af bouten.
Meerprijs is €500,=, wat ik er vorig jaar ook voor betaald heb. Is 1 keer gebruikt.
Indien niet nodig, dan blijft de fietsendrager hier om op de dissel van een optionele caravan te monteren.
Groet,
Jack
 

Bijlagen

  • P1060177.JPG
    P1060177.JPG
    425,3 KB · Weergaven: 95
  • P1060178.JPG
    P1060178.JPG
    445,4 KB · Weergaven: 96
Vraag me af waar ik aan moet denken, gezien de nieuwprijs en de leeftijd? 1000euro? 2000 euro? meer? Richtprijs zou daarom wel handig zijn
Kun je de wielklem ook verplaatsen naar het midden?
De 2 wielklemmen staan vast.
Vorig jaar heb ik een fietsendrager laten monteren, die is optioneel.
Er kunnen 2 motorfietsen op, of 1 motorfiets met 2 fietsen. De fietsendrager kun je er eenvoudig op of af bouten.
Meerprijs is €500,=, wat ik er vorig jaar ook voor betaald heb. Is 1 keer gebruikt.
Indien niet nodig, dan blijft de fietsendrager hier om op de dissel van een optionele caravan te monteren.
Groet,
Jack
 
Terug
Bovenaan Onderaan