Motorrit achterop snelle supersport

Status
Niet open voor verdere reacties.

duorijder_

Rookie
20 aug 2002
5
2
Welke motorrijder (m/v) met een snelle supersport en een snelle en sportieve rijstijl wil mij meenemen voor een ritje achterop?
 
Voor iemand die al van 2002 op het forum zit heb je wel een hele dubieuze eerste post/ topic? En dan doe je dat ook nog na één uur in de nacht?

Dan is het maar benoemd.

Volgensmij is dit dezelfde persoon die iedereen op Facebook en Whatsapp benaderd voor een ritje...
Die persoon heeft volgens mij al meerdere malen het advies gekregen zelf z'n motor-rijbewijs te gaan halen.
 
Volgensmij is dit dezelfde persoon die iedereen op Facebook en Whatsapp benaderd voor een ritje...
Die persoon heeft volgens mij al meerdere malen het advies gekregen zelf z'n motor-rijbewijs te gaan halen.

Het zal wel geen vrouw zijn dan...

Dan hadden we met zn allen als bronstige beesten weer in de rij gestaan om haar mee te nemen.
Of op zn minst om een foto geschreeuwd
 
Het zal wel geen vrouw zijn dan...

Dan hadden we met zn allen als bronstige beesten weer in de rij gestaan om haar mee te nemen.
Of op zn minst om een foto geschreeuwd
Is een gozer inderdaad.
-edit: die Facebook/Whatsapp persoon die ritjes achter op wilt.
 
Voor iemand die al van 2002 op het forum zit heb je wel een hele dubieuze eerste post/ topic? En dan doe je dat ook nog na één uur in de nacht?

Dan is het maar benoemd.


Het eerste waar ik aan dacht bij deze TS.
7FE6D39D-9673-4C94-9B26-375275175B0C.gif
 
Alleen als je je Nw Balance gimpies aandoet en je spijkerbroek,oh wacht ff heb geen supersport!Wil evt wel een hayabusa voor je huren zodat je mee kunt.
 
Voor iemand die al van 2002 op het forum zit heb je wel een hele dubieuze eerste post/ topic? En dan doe je dat ook nog na één uur in de nacht?

Dan is het maar benoemd.
Bekijk het positief: Er zijn mensen die 5 minuten moeten nadenken voor ze op plaats reactie drukken, maar als ie nog eens 20 jaar wacht is alles electrisch!
 
Het zal wel geen vrouw zijn dan...

Dan hadden we met zn allen als bronstige beesten weer in de rij gestaan om haar mee te nemen.
Of op zn minst om een foto geschreeuwd
al was het wel een vrouw dan krijg je misschien mannen die alleen met hun derde been denken en het niet erg vinden om samen op de OK te belanden. Iemand meenemen voor een snelle rit die geen aantoonbare passagier ervaring heeft is niet echt een voorteken voor een goede afloop. En op een SS met een noodzitje die al helemaal niet van gewicht ver naar achter houden zou ik het helemaal niet doen. En aan het begin van de winter dat klinkt echt als een top idee als je van te voren je uitvaart hebt geregeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan