Motorrijles

Nog een idee: huur een ZZP rij-instructeur in en laat die volgen in jouw auto. Vraag je zelf examens aan bij het CBR en regel alles zelf. Betaal de instructeur netjes wit natuurlijk, je wil graag belasting betalen...

Of je gaat GTA spelen; stapt op een motor en gaat je perfect aan de verkeersregels houden.
Als je dat een paar avonden doet scheelt het zeker een paar rijlessen.

Maar heb een rijschool gevonden, iets verder dan ik hoopte Maar toch.
Weet niet of het mag Maar zal de link neer zetten, mag het niet hoor ik het graag dan haal ik het weg.

Maar heb een rijschool gevonden, iets verder dan ik hoopte Maar toch.
Weet niet of het mag Maar zal de link neer zetten, mag het niet hoor ik het graag dan haal ik het weg.

Half uurtje rijden over de snelweg is nog te doen.
Zo te zien rijden ze alleen elektrisch. Voor A1 de Segway E300SE, voor A2 de 'nieuwe' (volgens de rijschool) BMW C Evolution (die niet nieuw is, die is al 10 jaar oud, maar maakt het zeker geen slechte machine). Enige nadeel is wel dat ze zwaar zijn: 265 kg. Dan zou ik liever lessen op een Yamaha XMAX 300 of Piaggio Beverly 350 / 400. Qua trekkracht is de C Evolution wel best rap.

Dat linkje is altijd fijn, dan weet iemand de volgende keer die zoekt naar een rijschool, dat het daar in elk geval kan.

Is het probleem met lessen op automaten niet dat het of niet geschikt is voor A rijbewijs (je moet een minimaal vermogen hebben om er op af te kunnen rijden voor A) of je krijgt mokerdikke motoren zoals een africa twin wat de meeste rijscholen niet willen kopen om mee te lessen.

Terug
Bovenaan Onderaan