Goed van je dat je al helemaal helder hebt wat je wel en niet wil qua rijden.Omdat ik net als in een auto toch niet ga schakelen.
Dus overbodig om te leren.
Nee, want in plaats van het koppelingshendel knijp je op een scooter de achterrem in.Bij zo'n automaat, mis je dan niet dat je niet met slippende koppeling kunt rijden bij sommige manoeuvres?
Dat is inderdaad een idee, thanks voor de tip.
Wil een motorscooter gaan kopen, ideaal voor woon werkverkeer en zo af en toe eens cruisen.
Nee geen mp3, zie er een hoop roll lock problemen mee.Kan je dan niet beter een MP3 of soortgelijk kopen? Neem je wat lessen omdat dat zeker hem kwaad kan. Scheelt je weer examens. Tenzij je je rijbewijs na 19-1-2013 hebt gehaald, want dan moet je wel A daarvoor hebben.
Met theorie a ben ik bezig.Goed van je dat je al helemaal helder hebt wat je wel en niet wil qua rijden.
Laat je niet gek maken wat “echte” motorrijders van jouw standpunt vinden.
Zoals je hebt gemerkt zijn er maar heel weinig rijscholen die vanuit zichzelf A-automaat aanbieden.
Maar omdat je toch al weet wat je wil, een motorscooter, kun je die zelf alvast kopen, verzekering regelen, motorkleding aanschaffen en een fijne rijschool uitzoeken die je (tegen gereduceerd tarief, want je lest niet op hun motor!).
Oh ja, om nog meer twijfel over je plan weg te halen:
Ga eerst theorie A halen.
Dat moet je sowieso hebben voordat je rijschool praktijk examens mag inplannen.
Alvast veel plezier & Succes.
Nee geen mp3, zie er een hoop roll lock problemen mee.
Een GS is slank.Dan ga je voor de Yamaha Tricity 300.
Nah, gewone motorscooter is beter, die tweewielers zijn behoorlijk breed, vooral die Tricity ook. Tussen de auto's door is dan best tricky.
Een GS is slank.
Het zal vast bestaan en er zijn ook steeds meer motoren te krijgen met een automaat.
Alleen waarom zou je jezelf die beperking voor de rest van je leven als motorrijder opleggen?