MC Donalds Veldhoven
Hmmm ik was al niet zo happy met de pleisterplaatsen in deze lijst die gewoon een kroeg of restaurant zijn want dáár gaat het dus niet om. Rechtstreekse reclame vind ik nog minder eigenlijk.
Laten we het volgende afspreken: wat mij betreft mag je je eigen tent hier plaatsen, maar onder voorwaarde dat mf'ers er wat aan hebben. Bijvoorbeeld tweede consumptie gratis.
Gratis koffie op vertoon van je MF sticker.Koekje erbij hoor!
www.bikemotel.nl/cms
Lekker sturen bij ons en altijd gezellig!
Ik ken Nederland niet. Maar ben van plan een meeting te orgaiseren voor Speed Triple rijders uit BE en NL.
Welke plek raden jullie aan?
Ik reken op ong 25 man.
We willen ter plaatse eten en uitvoerig kennis maken met elkaar en elkaars moto.
Ik ga uit van mooi weer (eind mei) en buiten zitten is dan het fijnste natuurlijk.
Ikheb een voorjeur voor een mooie locatie (liever ergens op het platteland dan op een parking langs de snelweg).
Regio: grens met Belgie of zuiden van Nederland.
Ik reken op ong 25 man.
We willen ter plaatse eten en uitvoerig kennis maken met elkaar en elkaars moto.
Ik ga uit van mooi weer (eind mei) en buiten zitten is dan het fijnste natuurlijk.
Ikheb een voorjeur voor een mooie locatie (liever ergens op het platteland dan op een parking langs de snelweg).
Ik reken op ong 25 man.
alle pleisterplaatsen in 1 map (hoop dat de link werkt)
Bijna klaar, ik hoor graag wat jullie er van vinden.
Gratis koffie op vertoon van je MF sticker.Koekje erbij hoor!
www.bikemotel.nl/cms
Lekker sturen bij ons en altijd gezellig!