Motorpak verven

Als je het leer al geverfd krijgt, gaat het daarna afgeven. Zou het niet doen. Of vrede mee hebben of nieuw kopen en inderdaad zoals eerder geopperd misschien je oude pak verkopen.

Handschoenen en laarzen verven lijkt mij sowieso anders dan een motorpak die heel anders behandeld is; veel grondiger waterdicht gemaakt dan racelaarzen en race handschoenen, etc.
De pakken ondergaan gewoon meerdere behandelingen.

Heb wel ergens lederverf liggen van AliExpress om een paar rode laarzen die ik gekregen heb weer rood te maken.
In 2018. O-)

rode laarzen ook 🙄
Ja, overdag een betrouwbare waarde op MF.
Maar zodra het donker is trek ik mijn kinky outfit aan.
one-kinky-wizard.webp

Hoge rode laarzen staan perfect bij zwart. 8-)

Maar in dit geval rode accenten met blauw op een racelaars.
Misschien nog wel terug te vinden in het weggeef topic.
2018 is misschien wel 2015. :X :')

Nee , vroeger he’ ,nu een modderkleurig pak natuurlijk B|
Gelukkig staan hier verftips. ;)

BMW met ca. vijftig paarden toch?
file-WMqLdxZVjyot6Gj6RQXm2G.webp

"Hier is de afbeelding van de houten BMW motorfiets, getrokken door vijftig paarden. Laat weten als je nog iets aangepast wilt zien!" :X

Gelukkig staan hier verftips. ;)

BMW met ca. vijftig paarden toch?
Bekijk bijlage 2083351
"Hier is de afbeelding van de houten BMW motorfiets, getrokken door vijftig paarden. Laat weten als je nog iets aangepast wilt zien!" :X
T lijkt wel een e-motor :X,en ik heb die dingen aan de zijkant niet waar die chromen pijpen aanzitten en minder paarden graag ,
veel te druk zo

Als je het leer al geverfd krijgt, gaat het daarna afgeven. Zou het niet doen. Of vrede mee hebben of nieuw kopen en inderdaad zoals eerder geopperd misschien je oude pak verkopen.
Op m'n handschoenen is het prima gegaan, en gaf helemaal niet af. Ik denk dat het inmiddels 4 jaar geleden is, alleen bij de handpalm komt het wit er inmiddels weer doorheen, maar dat lijkt me logisch dat je op die plek er weer doorheen slijt.

Terug
Bovenaan Onderaan