Motormonteur omgeving Utrecht gezocht voor grote beurt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo zot is hij niet.:+

Even wat bijverdienen klinkt als: "mag weinig kosten"
:^
Vraag me af of TS weet wat een grote beurt inhoudt bij zijn motor.. :) Zat advertenties op MP met motoren die net een grote beurt hebben gehad, maar vervolgens is er alleen olie en een luchtfilter gedaan ofzo :+ Misschien bougies..
 
:^
Vraag me af of TS weet wat een grote beurt inhoudt bij zijn motor.. :) Zat advertenties op MP met motoren die net een grote beurt hebben gehad, maar vervolgens is er alleen olie en een luchtfilter gedaan ofzo :+ Misschien bougies..

Is dat niet overal verschillend tegenwoordig ;)Bij de garage waar ik mijn koekblik heenbracht zat remolie verversen bijv. niet bij de grote beurt in.
Gereviseerde blokken waar alleen een nieuwe zuiger en pakkingen inzitten, ik zie het zo vaak voorbijkomen.
 
Remvloeistof is iets wat vaak om de twee jaar dient te vervangen, dus als je binnen die tijd een 'normale' en een grote beurt uitvoert dan zal dat er niet bij zitten.
 
Remvloeistof is iets wat vaak om de twee jaar dient te vervangen, dus als je binnen die tijd een 'normale' en een grote beurt uitvoert dan zal dat er niet bij zitten.

Wat is het verschil tussen een 'normale' en grote beurt? Ik ken alleen de grote en kleine. Maar dat is ook precies waarom je maar beter kan vragen wat er precies gedaan wordt.
 
Wat is het verschil tussen een 'normale' en grote beurt? Ik ken alleen de grote en kleine. Maar dat is ook precies waarom je maar beter kan vragen wat er precies gedaan wordt.
Normaal bedoeld ik klein mee. Als je een handleiding van je motor van het internet plukt, of van mij part gewoon koopt bij een dealer, staat er exact in wat er wanneer gebeuren moet..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan