Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sinds je moet betalen voor de pont over de bergse Maas neem ik uit protest de route over dat dijkjeDaar kom ik niet zo vaak - niet uit de buurt, maar komt niet zo snel over de grote rivieren heen. Moet maar weer eens doen. Ik denk dat ik maar een keer een rondje tussen de A15/A2/A58/A16 moet maken :D - had al eerder een rondje Den Bosch gemaakt - dat stuk zat daar ik zie ik (Bevrijdingsdag ’20 – Rondje ‘s-Hertogenbosch – k1600gt.nl - gewoon 4 jaar geleden op de kop af )
Zo, daar vergiste ik me ook even in! Hier in de wijk heerlijk weer. 5 minuten onderweg dikke mist.Bekijk bijlage 2005160
Eindelijk begon de mist vanmorgen op te trekken.
Lekkere burgers daar
Lekkere burgers daar
Zeker!Bekijk bijlage 2011542
Ik vind m wel gelukt
Wat een verschrikkelijk lelijk ding ,Vandaag een proefrit gemaakt met deze Rebel 1100T.
Bekijk bijlage 2016101
Bekijk bijlage 2016102
iPhone 11.
Ik vind die handschoenen en telefoonhouder niet zo'n probleem. Je bent onderweg, je motor staat in een landschap en die is daar op de een of andere manier gekomen. Een goede foto vertelt een verhaal en die handschoenen, een GPS en eventueel zelfs "onzuiverheden" zoals stof van de weg of modder als de motor alleen op de foto-locatie gekomen kan zijn na een offroad-rit zijn de boodschappers daarvan. De foto van Joske hierboven is daar een voorbeeld van.Mijn eerste motor foto dus alles kan beter maar ben er wel trots op sowieso hadden de handschoenen weg gemoeten en de oversized telefoonhouder