Motorcross is ook motorsport

Wat een race van Jeffrey weer zeg! Wel een beetje lullig voor Glenn. Mjah het is cross he daar wordt niet zo lang nagezeverd over een tikje hier of daar :t
 
Herlings lijkt goed op weg naar de titel :)
Dat denk ik ook, maar dan mag hij geen fouten maken en moet hij soms tevreden zijn met P2 of P3.
Hij heeft nu een kleine voorsprong, dus hij hoeft geen onnodige risico's meer te nemen om te moeten winnen en mogelijk (hard) eraf te gaan.
Als je wereldkampioen wil worden moet je ook met verstand en berekend kunnen rijden, daar ging het bij Herlings in het verleden wel eens mis.
 
Dat denk ik ook, maar dan mag hij geen fouten maken en moet hij soms tevreden zijn met P2 of P3.
Hij heeft nu een kleine voorsprong, dus hij hoeft geen onnodige risico's meer te nemen om te moeten winnen en mogelijk (hard) eraf te gaan.
Als je wereldkampioen wil worden moet je ook met verstand en berekend kunnen rijden, daar ging het bij Herlings in het verleden wel eens mis.
Zoals ik het nu zie is JH nu toch even meer gefocussed op P1, hij voelt zich goed zei die dus die gaat er vol voor wat ook nu wel nodig is zo met de laatste races in zicht. Zn starts zijn alleen wat minder de laatste paar wedstrijden...
 
Klopt, in ik dacht de laatste episode van "behind the bullit" word het even aangehaald door zijn vaste monteur/begeleider.
Het zit hem blijkbaar in de plop van de koppeling, moment van loslaten en aangrijpen.
 
Zoals ik het nu zie is JH nu toch even meer gefocussed op P1,
Klopt, vandaag heb ik hem niet kunnen betrappen op foutjes.
Vorige GP's, scheelde het soms echt niet veel door de drang/druk om te winnen.
Iedereen wil winnen uiteraard, maar met de nodige risico's?
Beter voor mindere punten gaan, dan geen punten :)
 
Herlings weer helemaal super natuurlijk, verbaas me wel over Febvre moet ik zeggen, kan soms echt als een beest te keer gaan op die kawa, mooie stijl en lekker aggresief. Was ook al zo in Oss volgens mij. Helaas heeft ie dan soms net wat mindere races en is dus allicht net niet consistent genoeg?

Gajser iets constanter, iets minder gedurft en meer Meh en ook nog domme foutjes maken. Het kan nog alle kanten op gaan maar het is jeff gegunt
 
Terug
Bovenaan Onderaan