ja, en nu?, die plot power voorband is gemaakt in 1505 ofzo?
week 15, jaar 2005 etc, etc. Die banden zijn nog warm van de fabriek dus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ja, en nu?, die plot power voorband is gemaakt in 1505 ofzo?
Leuk van die afgekeurde/test banden..
BlitzeR1 : toch nog iemand met gezond verstand.
heeft iedereen een bandewissel/balanceer apparaat thuis of durf je schaamteloos die banden bij een bandendealer er om te laten leggen?
Je kan het beste wel op een rustige dag gaan, want als het druk is verdienen ze liever geld aan de zelf verkochte banden.
Wanner heb je dat furmulier ingevuld?
Op vrijdag avond zeker? Er zijn ook nog bedrijven die in het weekdn dicht zijn hoor.
Daar zit misschien wat in BlitzeR1, alleen heb ik nog nooit 'iets' aan m'n banden gehad..en ik heb al een paar rubbertjes verbruikt!Ik heb zoiets van je hebt geen idee wat je in huis haalt. Kunnen oude modellen zijn en als er iets aan mankeert, probeer maar eens je recht te halen in het Spaans, haha. Nee ik haal ze wel lekker in Nederland, dan heb ik zowiezo garantie en weet ik bij wie ik kan klagen als er iets aan scheelt.
Dat rekent een gewone dealer hier alleen voor de achterband.
Ik heb ze ook besteld voor mijn s4 voor 240 heb jij mss een 160 achterband of heb ik gewoon meer betaald
Op vrijdag 17 juni 2005 19:08 schreef M@fkeez het volgende:
das nog weer een stukkie goedkoper als bij reifenversand. Voor 228,- heb je dus een setje powers voor de sv in huis.
Scheelt alweer 30 euro met reifenversand. (als je met meer mensen tegelijk besteld nog weer meer dus).
interessant
The following price including VAT.
Michelin Pilot Power 120/70ZR17 and 180/55ZR17 : 214,60 Euros.
We send the tires to your door in The Netherlands by DHL Express and the delivery time is 4 days. The price shipment for 1 set ( two tires ) is 20 Euros. So; in your case, the total to pay is 244,60 Euros.
Je krijgt gewoon netjes het IBAN nummer en een proforma. Dit IBAN staat voor International Bank Account Number en daar kan je dus het geld naar overboeken, met bijv je internetbankieren...Komen erg duidelijk en aardig over die Spanjaarden Volgens mij moeten ze hun verotte banden kwijt aan die hollanders Zelfs als het 50 euro zou kosten om ze er bij de dealer op te laten zetten (wat ik belachelijk duur vind ) dam ben ik nog blij met de totaal prijs.
Nu even rondvragen hier in de buurt voor het omleggen van de banden Ben benieuwd hoe dat met betaling zit, iemand anders al ervaring? Want ik zit bij de Postbank en dat gaat niet altijd even makkelijk volgens mij
TopJe krijgt gewoon netjes het IBAN nummer en een proforma. Dit IBAN staat voor International Bank Account Number en daar kan je dus het geld naar overboeken, met bijv je internetbankieren...
laat ff weten als je er één (of meerdere) gevonden hebt...Nu even rondvragen hier in de buurt voor het omleggen van de banden