MotorBabes Event 28 September (women only)

Status
Niet open voor verdere reacties.

courage_74

MF veteraan
15 mrt 2008
1.779
0
Westmalle
Check DEZE HYVES site voor meer info!
Voor de 2de keer georganiseerd! *O*
Ga naar de site en schrijf je daar in!!!!
Want dit is een event wat je NIET mag missen!!
Er is ook geregeld dat je "the night before" kan overnachten, zie bericht 3!

~En sorry heren :W .......dit is alleen voor dames, maar iedereen mag komen kijken!!!!

NIEUW BERICHT!!!!!

De flyer is klaar!

full



Lieve Motorbabes,
Vol trots presenteren wij jullie hier de flyer van jullie event!!
Ik hoop dat het leesbaar is maarrrr kijk anders eens op

www.motor-babes.nl

voor meer informatie over event en heel belangrijk hoe en waar en wanneer je je kan aanmelden!

Groeten,
Laura, Leny en Myran


Zesde bericht
Vol trots en met heel veel dank aan Linda (beginnersvraagje) presenteren we jullie het
Motorbabes logo!!!

full


Betty Boop konden we vanwege de rechten niet gebruiken. Wij zelf (allevier) zijn er super super trots op en hopen en houden onze vingers crossed dat jullie het ook mooi vinden.

Lieve groet,
Linda (appplaussss!!!) Leny, Laura en Myran




Vijfde Bericht
Babes, 28 September is de presentatie van jullie eigen Motorbabes kledinglijn :-) ....

jaaaa wij zitten niet stil babes!!! En ligt het nieuwe logo ligt al laar maar first things first..

Eerdaags zullen we het logo hier presenteren maar Leentje en Lau zijn nu op vakantie dus nog ff geduld.. Op 21 augustus is er weer een grote vergadering met alle partijen en zal de flyer ter goedkeuring aan de sponsoren worden gepresenteerd. Ook het persbericht zal eind augustus de deur uit gaan naar diverse media.

Kan jullie wel verklappen dat motorbabe Linda (zie beginnersvraagje) de ontwerpster is van het logo en nu druk met de flyer bezig is. Echt we zijn supertrots op haar!!! Ze heeft echt een prachtig logo ontworpen, waarmee we jullie Motorbabes willen trakteren.

Keuze van de kledingstukken zijn we druk nu mee. Samples worden na vakantie Leen en Lau gekeurd en getest (hihi) maar we gaan jullie niet verklappen wat het allemaal gaat worden nog...

Jullie zien het op de catwalk!!!! (jaa er komt een catwalk!!) en zal ter plekke tegen uiteraard betaalbare prijzen verkocht worden. Ook dan is weer op = op!

Het circuit zal om overigens om half 10 voor jullie opengaan. Het evenement duurt de gehele dag.

Entree is voor iedereen gratis met dank aan onze sponsoren Honda Nederland, KNMV, Harley Davidson en het politiecircuit van Lelystad. Wel gaan we een (klein) bijdrage voor een van de activiteiten vragen t.b.v. een goed doel waarmee we nu volop in gesprek zijn.

To zover weer lieve motorbabes, ladies, oma''s en prinsessen!!


Vierde Bericht!
Er zijn meer sponsors bekend!!!!

Oh wat hebben wij hier naar uitgekeken de officiële titel en sponsoren te kunnen en mogen verklappen.

Motorbabes Event 2009 powered by Honda, KNMV en Harley Davidson!

We zijn nog zo druk aan het bouwen wat de inhoud betreft maar het beloofd een waanzinnige dag te worden voor jullie Motorbabes maar we willen het hier qua berichtgeving eventjes bij laten.

Hou de hyves heel goed in de gaten want het is niet geheel ondenkbaar dat voor bepaalde onderdelen een limiet aan deelneemsters zal worden gesteld en je tevoren moet aanmelden.

Meer informatie volgt zodra we weer met alle partijen bij elkaar hebben gezeten!

Drie trotse Motorbabes!
Leny, Laura en Myran


Hieronder vind de eerste 3 berichten van hyves!

Eerste bericht!
Laura, Leny en ik hebben niet stil gezeten na de eerste motorrit van de motorbabes. We zijn gaan praten met o.a. Honda en met nog een aantal geïnteresseerde partijen.

Vol trots willen we jullie dan ook alvast de datum doorgeven waarop een behoorlijk spektakel (redelijk) in het midden van het land gaat plaatsvinden.

Hou zondag 28 september vrij want dit wil je niet missen!! De inhoud van deze dag houden we vooralsnog geheim omdat we de zaken zo concreet mogelijk aan jullie willen presenteren.

Maar we hebben een GO!

Dus 28 september; HOU HEM VRIJ!!!

Groetjes,

Laura, Leny en Myran


Powered by Honda en.....

Lieve Motorbabes,

Tweede bericht!
Vol trots kunnen Laura, Leny en Myran jullie eindelijk verklappen dat op 28 september 2008 het Motorbabes Event plaatsvinden op het

Circuit van de Politie Academie in Lelystad.

Er zullen diverse activiteiten plaatsvinden, waarover we jullie later uitgebreid zullen informeren.

Bovendien willen we veel motorbabes op de motor zien; heel veel motorbabes,
zodat de Largest Women on a Bike Parade op het circuit gereden kan worden.

Dus zorg dat je elke Motorbabe die je kent meeneemt.We horen natuurlijk graag van iedereen hoeveel Motorbabes er mee gaan rijden!

Natuurlijk willen jullie hubbies, partners, kids, vriendjes, verloofden enz..dit komen bekijken.Ze zijn hartstikke welkom als toeschouwer!

Verdere officiële aankondigingen en informatie
volgen via de hyves en reguliere Motorbladen!

Laura, Leny en Myran


Derde Bericht!
Voor degene die de nacht ervoor willen overnachten hebben Helen en Cynthia een accommodatie gereserveerd. Meld je aan via
HyvesGames
want vol is vol!
 
Laatst bewerkt:
Vorige keer kon ik niet, want toen zag ik pas heel laat het topic op MF ;(
Maar nu staat ie op tijd in de agenda *O*
 
Okay, wil mij ook gelijk opgeven daar *O* *O* *O*
Hoi Sijtje en Raynak,

Hebben jullie je daar al ingeschreven, of moet ik jullie nog aangeven?
Het zou handiger zijn als je jezelf daar even aanmeld.
Dit ivm het bijhouden van alle aanmeldingen.


Groetjes,
Petra
 
Laatst bewerkt:
Leuk!

effe vriendinnen optrommelen, en kijken of we meekunnen!
wil alleen graag even weten waar? of ben ik kippig :S
 
Leuk!

effe vriendinnen optrommelen, en kijken of we meekunnen!
wil alleen graag even weten waar? of ben ik kippig :S

Het zou erg leuk zijn!
Maar helaas kan ik je niet meer vertellen dan dat het in ergens in het midden van het land is.
Als je de Hyves-site zo nu en dan even checkt, kom je steeds meer te weten!

Misschien tot de 28ste dan he!
 
Jeetje, zo veel al?

spannend!
kan je mij erbij zetten met twee vrouw? :+

we komen met zijn drietjes tot nu toe

heb er zin an! *O*
 
Jeetje, zo veel al?

spannend!
kan je mij erbij zetten met twee vrouw? :+

we komen met zijn drietjes tot nu toe

heb er zin an! *O*
Ja het word echt super, en zeeeeeerrr groot aangepakt!
leuk dat je je aanmeld!
Als je je nu aanmeld zijn jullie de 99ste en 100ste

Lees de startpost, er staat al een plaats aangeven!!!!!!!
En er is al 1 ding verklapt ;)

*O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
ik ben ook van de partij......lekker dichtbij ook voor mij ;-) woon in Almere, als er nog mensen om een slaapplek verlegen zitten moet je maar een gil geven!

groetjes
La Bandita
 
Dat klinkt echt leuk zeg, op het circuit rijden, heb ik nog nooit gedaan.

Hoop dat we met motoren op die camping (www.oppertje.nl) mogen, dan ga ik daar zeker een nachtje van te voren logeren. Wordt vast ook heel gezellig daar met z'n allen!
 
volgens mij hebben een paar motormaatjes hier vorig jaar gestaan de nacht voor onze vro... wij sliepen in een hotel en zijn die avond daar behoorlijk aan het pimpelen geweest.. ik kan het me nu dus niet meer precies herinneren.. :$

vwb de prijs zou het kunnen kloppen, maar verder weet ik het echt niet meer...

en waarom zouden er geen motoren op mogen?? die staan op het parkeerterrein en de tentjes staan gewoon op het terrein en het is idd toch het laatste weekend dus zo vreselijk druk zal het er niet meer zijn..
 
volgens mij hebben een paar motormaatjes hier vorig jaar gestaan de nacht voor onze vro... wij sliepen in een hotel en zijn die avond daar behoorlijk aan het pimpelen geweest.. ik kan het me nu dus niet meer precies herinneren.. :$

vwb de prijs zou het kunnen kloppen, maar verder weet ik het echt niet meer...

en waarom zouden er geen motoren op mogen?? die staan op het parkeerterrein en de tentjes staan gewoon op het terrein en het is idd toch het laatste weekend dus zo vreselijk druk zal het er niet meer zijn..

Toch zijn er zeker wel campings die geen motoren accepteren hoor, en zeker een echt grote groep niet.

neee.. ff gegoogled en nu weet ik weer dat dat camping de houtrib was... simpele camping, niet duur en je mag er met motoren...

Zo maar eens ff kijken bij de site van camping de houtrib dan :)
 
Toch zijn er zeker wel campings die geen motoren accepteren hoor, en zeker een echt grote groep niet.Zo maar eens ff kijken bij de site van camping de houtrib dan :)


niet zeggen dat je met een groep komt... O-) in het hoogseizoen staat het ook vol met mensen die elkaar niet kennen... en dan allemaal met een auto en wij hebben dan toevallig als vervoermiddel een motor.. gut wat toevallig he... _O-
 
niet zeggen dat je met een groep komt... O-) in het hoogseizoen staat het ook vol met mensen die elkaar niet kennen... en dan allemaal met een auto en wij hebben dan toevallig als vervoermiddel een motor.. gut wat toevallig he... _O-

Hehe, ja dat kan ook nog *D

Maar aan de andere kant: misschien kunnen we nog een leuke groepskorting regelen, anders staat z'n camping toch maar leeg zo aan het eind van het seizoen :)

Komt vast wel goed met die camping, welke het ook gaat worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan