hemelse prijzen….Niet in dit leven. Maar ik neem over dertig jaar contact op.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
hemelse prijzen….Niet in dit leven. Maar ik neem over dertig jaar contact op.
Dol op kinderen……Voeren aan een t-rex .
Dan mag je er niet eens meer mee rijdenNiet in dit leven. Maar ik neem over dertig jaar contact op.
Je bent beslist niet de enige met dit dilemma. Je motor uit 2006 zal niet zoveel meer opleveren schat ik in. Dus persoonlijk zou ik hem houden als hij niet in de weg staat. Echter als je echt nooit meer rijdt dan is het wellicht toch beter om hem weg te doen, want ook een stilstaande motor gaat achteruit en je betaalt evengoed voor de verzekering.Hi allemaal,
Ik heb een Kawasaki ER-6N uit 2006. Het is mijn eerste motor en ik heb hem nu ongeveer 2 jaar. Motorrijden geeft een fijn gevoel zoals we allemaal weten, het ziet er cool uit en in mijn geval rijd ik vooral voor plezier en niet per sé voor functie.
Dus, op dagen met mooi weer vooral woon-werkverkeer, maar vanaf oktober/november tot april staat 'ie sowieso stil.
April 2023 heb ik voor ± €1000,- reparaties laten doen, maar sinds die tijd nog geen 1000km gereden. Ik heb net mijn eerste huis gekocht, en zou extra geld goed kunnen gebruiken, maar de gedachte aan mijn motor verkopen brengt ook pijn in mijn hart en de gedachte dat ik spijt ga hebben. Ik vind het moeilijk rechtvaardigen dat ik een motor heb, omdat ik na werk en ook in het weekend zelfs bij mooi weer eigenlijk andere dingen ga doen dan motorrijden.
Ik ben er best mee aan het strugglen of ik hem nu moet houden omdat het gevoelsmatig sterk is en ik hem vooral als pleziervoertuig heb, of dat ik hem moet verkopen, het geld in mijn huis steken en dan over weet ik veel hoeveel jaar een andere motor wil kopen. Dit is niet mijn droommotor, maar ik verwacht ook niet dat die komende jaren gaat komen.
Ik verwacht binnen 1-2 jaar wel een kind met mijn vriendin, dus dan is er nog minder tijd.
Ik vraag bij deze niet om een oplossing, maar ik zou wel graag jullie perspectief en eventueel ervaringen horen.
Groeten,
Max
Zo heeft mn pa een jaar of 15-20 geleden z’n Porsche 911 964 cabrio verkocht voor rond de 25-30k… goede deal toen. Nu gaan ze voor minimaal 80-90 en sommige zelfs ver over de ton. Doet nog steeds pijn bij mDat kan ik dan weer wel begrijpen, is nogal geen zeldzame klassieker ook
Mare een ER 6 n
Mijn ware aard als kindervriend komt naar boven .Dol op kinderen……
Daarom verkoop ik mijn auto ook niet; niet omdat ie veel waard gaat worden (zijn er toch teveel van), maar ik krijg spijt als ik ‘t doe, ondanks dat ik dit jaar pas 2.000 km heb gereden . Hij staat me niet in de weg, en de kosten zijn te overzien.Zo heeft mn pa een jaar of 15-20 geleden z’n Porsche 911 964 cabrio verkocht voor rond de 25-30k… goede deal toen. Nu gaan ze voor minimaal 80-90 en sommige zelfs ver over de ton. Doet nog steeds pijn bij m
"Ome gixxer, mogen we op je motor gaan zitten?"Mijn ware aard als kindervriend komt naar boven .
Dan worden er klapjes uitgedeeld ."Ome gixxer, mogen we op je motor gaan zitten?"
En dan alle knopjes indrukken met die plakkerige handjes.
O kijk, lampjes!!
Een bmw kan daartegen. Bij een Harley blijven die knopjes aan de vingertjes plakken"Ome gixxer, mogen we op je motor gaan zitten?"
O kijk, lampjes!!
Ja, toch, ondanks dat ik er van overtuigd ben dat de eerste focus een klassieker wordt, gaat die er toch op den duur uit.Daarom verkoop ik mijn auto ook niet; niet omdat ie veel waard gaat worden (zijn er toch teveel van), maar ik krijg spijt als ik ‘t doe, ondanks dat ik dit jaar pas 2.000 km heb gereden . Hij staat me niet in de weg, en de kosten zijn te overzien.
Dat waren toentertijd ongeveer de gangbare prijzen….Zo heeft mn pa een jaar of 15-20 geleden z’n Porsche 911 964 cabrio verkocht voor rond de 25-30k… goede deal toen. Nu gaan ze voor minimaal 80-90 en sommige zelfs ver over de ton. Doet nog steeds pijn bij m
M’n vader m terug wil kopen voor 150?Ik verkoop de mijne iig niet, tenzij…..
Ik ben dol op kinderen. Als je ze goed voorbereid is er niets heerlijker.Dol op kinderen……
Nee hoor, van een onderhouden motor kan je weer even genieten, je krijgt er echter niets extra's voor terug als je de motor verkoopt, die wordt er niet meer waard van, het verkoopt hooguit iets makkelijker.dit is een logical fallacy.
Die 1000 onderhoud was een investering in its wat niets of nauwelijks iets veranderd aan de verkoopwaarde.Nee hoor, van een onderhouden motor kan je weer even genieten, je krijgt er echter niets extra's voor terug als je de motor verkoopt, die wordt er niet meer waard van, het verkoopt hooguit iets makkelijker.
Van het kinderen krijgen? Tja ....Tja de emotionele pijn
De mij die printer maar.Het gaat allemaal om dat vieze stinkende geld...
Teveel vingers aan de rechterhanden .
Scherp.Teveel vingers aan de rechterhanden .
"Ome gixxer, mogen we op je motor gaan zitten?"
O kijk, lampjes!!