motor rijders noord-oost groningen PAS OP!!

TheVince48

Die hard MF'er
1 nov 2005
980
1
Winschoten
mede motorrijders hier uit het noorden PAS OP bij de rotonde blijham/oude pekela/winschoten bij het afrijden van de rotonde ligt het wegdek bezaaid met schroeven


ik kon er nergens omheen en kan dus een nieuwe achterband ophalen


is dus rotonde N367/N368


full




EDIT Was dus de volledige inhoud van een bakje van 2 a 500 die er over het hele wegdek lag aan de kant van Winschoten als je vanuit blijham of pekela komt bij het afrijden van de rotende
 
Laatst bewerkt:
nee zou zo niet weten waar ik dat et beste kan doen gewoon politie 0800nr. of de gemeente geen idee

Ik bel altijd dat 0900-TUIG nummer en dan zeg ik altijd "Ik weet niet wie ik daarvoor moet hebben, maar dat weet u vast. Ik wil graag doorgeven dat..... "

Pff al die gementees en dingusen in Nederland zoveel geheugen laat Android niet toe ;)
 
TheVince48 schreef op 14 juni 2011 @ 18:18:
\
mede motorrijders hier uit het noorden PAS OP bij de rotonde blijham/oude pekela/winschoten bij het afrijden van de rotonde ligt het wegdek bezaaid met schroeven[/qoute]


ik kon er nergens omheen en kan dus een nieuwe achterband ophalen.

Voorband ok? Of heb je weeliend de rotonde verlaten. :+


ja voorband is ok, ben paar 100 meter verderop op een neven weg gaan staan bijde banden geinspecteerd

nee geen wheelie had duo achterop
 
Laatst bewerkt:
Dit soort zaken direct melden bij weg beheer.
Kun je een hoop schade en eventueel ongelukken mee voorkomen.

Kunnen we ervan uitgaan dat er iets uit de auto gevallen is of met opzet gedaan is.
 
Je kunt de gemeente aansprakelijk stellen.

Foto's maken en weg beheer van de gemeente op de hoogte brengen.

M'n schoonpa is vorig jaar onderuit gegaan door grind/korrels in de bocht [wat ze over olie pleuren].

Schade werd deels vergoed door de gemeente.

Maar goed, je moet ook moeite doen......tijd=geld ;)
 
Je kunt de gemeente aansprakelijk stellen.
Foto's maken en weg beheer van de gemeente op de hoogte brengen.
M'n schoonpa is vorig jaar onderuit gegaan door grind/korrels in de bocht [wat ze over olie pleuren].
Schade werd deels vergoed door de gemeente.
Maar goed, je moet ook moeite doen......tijd=geld ;)

Dat kun je alleen als de gemeente/wegbeheerder al -aantoonbaar- eerder een melding heeft gehad en er niets aan heeft gedaan.
Je kunt ze niet verantwoordelijk stellen voor iets dat ze niet kunnen controleren, tenzij je op elke kilometer weg rond de klok een mannetje wilt neerzetten?
Wat er bij je schoonvader is gebeurd is een ander verhaal. Er was kennelijk een melding geweest, iemand heeft daar dat grit gestrooid en ze hebben de rommel niet/niet afdoende verwijderd.

TS, een mogelijkheid is het waarborgfonds. Die schroeven zijn mogelijk op de weg gevallen lading van een onbekende verkeersdeelnemer. Dat moet je wel aannemelijk maken, bv. door foto's en/of getuigen.
Maar of je zoveel gedoe wilt aanhalen voor een nieuwe band?
 
Hoe lang ben je bezig geweest met tellen?

_O-
scherp.... heel scherp!
gewoon politie bellen, zowieso, die kunnen, als ze het erg genoeg vinden en de koffie is op de boel afzetten.
zij weten ook wel wie te bellen daarvoor
het 0800 tuig nummer ofzo kan prima daarvoor, wel politie geen haast was de slogan toch?
 
Ik ben ze daar verloren, ben er vanochtend namelijk met m`n 206 langsgekomen :$
 
..
TS, een mogelijkheid is het waarborgfonds. Die schroeven zijn mogelijk op de weg gevallen lading van een onbekende verkeersdeelnemer. Dat moet je wel aannemelijk maken, bv. door foto's en/of getuigen.
Maar of je zoveel gedoe wilt aanhalen voor een nieuwe band?

Waarborgfonds heeft sowieso altijd een eigen risico van 250 eur -O-
Dus dat maakt het in dit geval helemaal niet interessant.
 
Zou dat de reden geweest zijn dat m'n rijles niet doorging :o
Kom daar vaak langs met rijles, en zou gisteravond weer les hebben. Maar kreeg 's middags een sms van m'n instructeur dat één van de motoren niet meer verder wilde :')

weet je de afmetingen ook van die schroeven, ben nog een paar nodig.

_O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan