Ik heb liever een motor met veel CC dan iets wat lijkt op mijn lesmotor. Op zich heeft een 600cc motor ook wel power maar ik wil liever bij de 'grote jongens' horen.
ach ja het blijft idd wel lollighey yakups als je toch zo graag tussen 6 plankjes wilt liggen kun je je net zo goed lam zuipen en dan op je fiets stappen dan rijd je jezelf ook wel dood en het is zeer spannend of je heelhuids thuiskomt of niet
Honda is toch ook geen zak aan. Dat weet iedereen toch
ach ja het blijft idd wel lollighey yakups als je toch zo graag tussen 6 plankjes wilt liggen kun je je net zo goed lam zuipen en dan op je fiets stappen dan rijd je jezelf ook wel dood en het is zeer spannend of je heelhuids thuiskomt of niet
Dat lijkt me een contradictio in terminis
Zo, even 19 pagina's gelachen(ja dat schrijf je met ch en niet dubbel g)
Toch zijn er wel een paar dingen waar ik een beetje triest van wordt...
Een 3e jaars HBO'er die de nederlandse taal nauwelijks beheerst
Een 18 jarige die als een wild paard de weg op gaat waar ook wij allemaal rijden
Die figuren uit het Brag & Boost filmpje
Nog niet zo lang geleden een 20 jarige naar zijn laatste rustplaats gebracht die door een motorongeval om het leven is gekomen. Hij was niet het type dat zich zo nodig moest bewijzen maar werd wel het slachtoffer van iemand die dacht dat hij het allemaal zo goed kon.
Grootste gevaar in het verkeer zijn mensen die denken dat ze het allemaal zo goed kunnen.
Zelf ben ik in bezit van alle rijbewijzen maar heb gelukkig ondanks 25 jaar ervaring nog steeds niet de illusie dat ik het allemaal wel weet en geen fouten maak.
Ben dan ook een mietje want ikop een zielig 600cc brommertje dat niet veel harder kan dan 250....
Allemaal leuk en aardig maar:
Één grammatica foutje betekent niet dat ik Nederlandse taal slecht beheers. Mijn moedertaal is geen Nederlands. Naast Nederlands kan ik 3 talen vloeiend spreken en schrijven.
Ik ben 20 jaar.
Dat video van Brag&Broost heb ik niet gepost, dus wijs mij niet aan.
Ik wil graag snelle motoren rijden en als jij bijvoorbeeld een 250cc motor rijdt respecteer ik jouw als bestuurder. Leuk dat je rijervaring meedeelt maar deze reactie was nutteloos.
Zooooo heeeeeeeeeeeeee, pooooee heeeeeeeeeeeeee, nooooou nooooou!!Nl gramatica was ik nooit goed in. Beetje raar want ik moet maandelijks rapportages schrijven hahaahahha. Ik zeg nie ik ben de slimste maar ik doe wel 3e jaars HBO
Wat een onzin, wie wil daar nou mee rijden en de eckte grote jongens rijden vanaf de start al ver bij hem weg.Ben je nou zo dom of lijkt het maar zo...?Straks neemt 'ie op die manier nog iemand mee z'n graf in.. En dat wens ik niemand toe...
Wat een onzin, wie wil daar nou mee rijden en de eckte grote jongens rijden vanaf de start al ver bij hem weg.
Gaat net zo makkelijk zonder slok op.Mijn reactie doelde op de post die erboven staat, met de suggestie om maar met een grote slok op te gaan rijden... Dat 'ie zichtzelf te pletter rijdt, prima, maar als je met een slok op rijdt, kan 'ie net zo goed iemand (die onschuldig is) meenemen...!
Gaat net zo makkelijk zonder slok op.
http://motoren.marktplaats.nl/motor.../AlP9ctk=&fta_ind=11&fs=1&thumb_click=1#photo
Staat voor 9.990 maar ik kan voor 9.000 kopen
Nee, 't is dom om mensen als Yakups uberhaupt aan te moedigen om de straat op te gaan. Met zo'n bord voor je kop is 't levensgevaarlijk om zonder blindegeleidehond de deur uit te gaanJa, dat is waar, maar 't is wel een beetje dom om iemand aan te moedigen te gaan rijden met een slok op vind je ook niet?
Nee, 't is dom om mensen als Yakups uberhaupt aan te moedigen om de straat op te gaan. Met zo'n bord voor je kop is 't levensgevaarlijk om zonder blindegeleidehond de deur uit te gaan
Daarbij is sarcasme niet voor iedereen even makkelijk
@yakups:
dus jij beweert dat een 250 cc motor niet snel is of kan zijn?
ik zou je reactie graag zien als je een aprillia rs 250 opentrekt.
@yakups:
dus jij beweert dat een 250 cc motor niet snel is of kan zijn?
ik zou je reactie graag zien als je een aprillia rs 250 opentrekt.
Daarbij is sarcasme niet voor iedereen even makkelijk
Je snapt het niet. Ik wil juist een grotere motor omdat ik dan meer power heb en kan laten zien dat ik grotere motoren kan beheersen