Ik zeg: Bakkie inschakelen. En allemaal op hem stemmen als hij die KTM vindt!
Nee niet Bakkei , maar die sinaasappelpers
Heb je mij toch ook niet horen zeggenGoed lezen ouwe, hij is zwart niet ING-oranje
Ik ben toevallig aan het straten in presikhaaf en heb hier wel een zwarte KTM zonder kentekenplaat maar al te vaak voorbij zien komen. Lijkt mij vrijwel hetzelfde type zeker aan het motorblok te zien, heb hem al een paar keer voorbij zien komen en zien staan.
Zou eens kijken bij de flats aan de doeffstraat, daar heb ik hem gespot tijdens de straatwerkzaamheden.
Zeer fijne buurt ook....Zou me niks verbazen als dat hem is. Hier dus te vinden: Doeffstraat arnhem
Hoop het voor hem, stuwy zet anders je pm even aan. Of stuur je mobielenummer naar mijn pm dan kan ik eventueel een belletje doen mocht ik hem zien staan kun je gelijk langskomen indien je kunt.Lijkt me een gouden tip!
de politie informeren en zeggen waar je denk dat je motor rijdt, dan houden ze buurt in de gaten voor je,bijna zeker dat ze hem dan oppakken.Ik ben toevallig aan het straten in presikhaaf en heb hier wel een zwarte KTM zonder kentekenplaat maar al te vaak voorbij zien komen. Lijkt mij vrijwel hetzelfde type zeker aan het motorblok te zien, heb hem al een paar keer voorbij zien komen en zien staan.
Zou eens kijken bij de flats aan de doeffstraat, daar heb ik hem gespot tijdens de straatwerkzaamheden.
Zeer fijne buurt ook....Zou me niks verbazen als dat hem is. Hier dus te vinden: Doeffstraat arnhem