Motor-Forum Boetepot

Status
Niet open voor verdere reacties.
230 voor mij erbij. Ik heb de boete toch maar betaald ipv voorkomen. Start per 1 oktober bij een nieuwe werkgever en kan de eerste 3 maanden geen vrije dagen opnemen dus dat liet me weinig keus...

Heb nog geprobeerd informatie in te winnen zodat de zaak uitgesteld kon worden maar dat kan dus pas zodra er een parket bekend is en daarvoor moet je dus niet betalen. Te veel risico voor mij in dit geval.

Hmmmm, ik mag nu ook doneren aan de pot. Had het niet verwacht, maar gisteren gelaserd op de dijk met 83 kilometer waar het helaas maar 50 is. Dacht zelf nog dat dat stukje 60 was, dan was de schade wellicht wat minder.

Dus van mij € 170,-- erbij.

ik doe ook maar even mee 75 euro voor een stukkie afsnijden onder een fietstunnel door. komt er net zo'n bromsnor aan die op zoek was naar scootertjes B|

Zo zo dus je had teveel vermogen op de rollenbank :? :P

102 euro erbij.
Ben in de eifel van de weggehaald (36 te hard) Them bastards... :( Ze haalden alleen Nederlanders van de weg.

Van het weekend nog een artikel 5 actie. Ik nam een bocht iets te sportief in de ogen van de agent (glijdend achterwiel en uitgestoken been) maar geen boete gehad. Ze dachten dat ik wel erg geschrokken zou zijn vanwege het glijdende achterwiel hahahaha laat dat nu net de bedoeling zijn *D

Dat is maar goed ook , Nederlands tuig het hele jaar door in de eifel...Moet maar eens afgelopen zijn :+

Ik kan er ook bij. Mijn aller 1ste boete op de motor B|

gelukkig maar 34,- euro.

Geflitst in soest, 50 toegestaan en ik reed volgens de foto 61, ik zag de flitspaal te laat en kon gelukkig nog remmen, anders was het duurder geweest. Na correctie 9 km verschil.

Hup, € 32,- erbij wegens te snel.
En dat met een Buell die ik 3 dagen mocht rijden wegens het winnen van een wedstrijd.
Was het wel waard....! *D

Heb iets te hard gereden..

Eerste boete ooit met de motor... wel meteen € 620,-...

Rustig rijden tussen een rij met auto's en een beetje gasgeven (zodat de auto achter je er geen last van heeft) om vervolgens m'n gas los te laten om m'n handschoen goed te doen.

*FLITS*

B|

57 waar je 50 mocht

€27,- erbij...

irritatie B|

de €50 euro voor het niet gebruiken van de rijbaan die ik een paar weken geleden postte bleek €75 te zijn -O-

dus nog eens €25 erbij en het klopt weer ;)

Ik heb bijna heel het jaar boete vrij gereden,krijg ik er gewoon twee in een week !
Bij elkaar weer goed voor 180 euro.
130 euro voor een door getrokken streep en 50 euro voor het hebben van een niet goed gekeurde kentekenplaat :?

mag voor 2007 afklopen geen berkeuring gehardt voor de motor

Ik had er 14 dagen geleden één van 59 euro, iets te hard gereden, maar zal nog wel even nakijken waar en hoe.

Ik zie dit topic voor het eerst.
Maar zal melden wanneer en hoeveel in bij moet dragen aan de heer Spee.
Moet het voor dit jaar even bij elkaar zoeken. Maar maand terug in Nijmegem bebouwde kom te snel € 43,00.
De rest zal ik even opzoeken.

Verleden jaar aug. 1 van € 660,00 voor 69 km te hard bebouwde kom. (uitvalweg naar snelweg)

Ja hoor schrijf mij maar op voor € 23,00.

Waar A10 west traject controle: 90 ipv 80, gecorrigeerd 7 km te snel.

Nu vragen jullie je af waarom doet die sukkel dat nou ?

Antwoord: er was ergens een stelling waarin werd beweerd dat als je over de middenstrook rijd bij het passeren van de camerapoortjes, je niet ontdekt wordt.

Nou het antwoord kwam vanmiddag binnen. :X

Dus A10 west: niet doen. :N

Eindelijk na 1,5 jr rijden hebben ze mij te pakken.
Hield mijn hart vast toen ik net de enveloppe zag. bonk bonk bonk.

Gemeten 79km waar 70 toegestaan was gecorrigeerd 76
Maar liefst voor 6 km te hard
Net te weinig geremd
op A6 hollandsebrug 16 september
Wegwerkzaamheden, dus extra zwaar beboet.

Maar liefst 27 euries pfff weer 8 pakkies sigaretten minder

Bij deze mijn donatie

Laatst bewerkt:
Eindelijk na 1,5 jr rijden hebben ze mij te pakken.
Hield mijn hart vast toen ik net de enveloppe zag. bonk bonk bonk.

Ik heb geen rechter spiegel dus zie het wss niet als ze me flitsen, mij gebeurt wss hetzelfde als ik ineens een envelop tegenkom

Ik heb geen rechter spiegel dus zie het wss niet als ze me flitsen, mij gebeurt wss hetzelfde als ik ineens een envelop tegenkom

Dat is het geniepige op A6 staan ze links verwacht je niet he

Ik ben een zware crimineel :Y :Y
Doe er maar weer 23 euries bij.
7 te hard op de A12 (na correctie).

Ja hoor schrijf mij maar op voor € 23,00.

Waar A10 west traject controle: 90 ipv 80, gecorrigeerd 7 km te snel.

Nu vragen jullie je af waarom doet die sukkel dat nou ?

Antwoord: er was ergens een stelling waarin werd beweerd dat als je over de middenstrook rijd bij het passeren van de camerapoortjes, je niet ontdekt wordt.

Nou het antwoord kwam vanmiddag binnen. :X

Dus A10 west: niet doen. :N

Zijn dat geen doorgetrokken lijnen daar ?
Bij de A12 zijn ze alleen op de wegvlakken binnen de rijbaan, maar bij de A10 waren ze volgens mij doorgetrokken.

Trouwens ;)

Automobilisten rijden volgens Spee nu vaak te langzaam, waardoor het verkeer onnodig vaststaat. “Veel mensen zijn bang dat de trajectcontrole hen meteen op de bon slingert. Maar een bon heb je pas als je teller op het hele stuk gemiddeld op 90 staat.”

Extra gas

Extra gas geven om iemand in te halen, hoeft dan ook geen probleem te zijn, aldus Spee. “Integendeel. Zeker als je daarna weer wat zachter rijdt, is er niks aan de hand.”

;)
Die Spee ook he :Y
80 km zone's omdat het goed is voor het milieu! En dan wel mensen adviseren om vooral van snelheden te wisselen, want dat rijdt uiteraard veel goedkoper dan een constante snelheid :Y

Mag ook een bijdrage aan dit topic doen.

Tijdens een grote controle pikten ze uiteraard mij eruit. Na een grondige inspectie mocht kreeg ik een aankondiging van 25 euro mee, voor het niet aanwezig zijn van kenteken verlichting (tijdstip op boete is 09:56). Sticker hebben ze niets van gezegd *O*

Mag ook een bijdrage aan dit topic doen.

Tijdens een grote controle pikten ze uiteraard mij eruit. Na een grondige inspectie mocht kreeg ik een aankondiging van 25 euro mee, voor het niet aanwezig zijn van kenteken verlichting (tijdstip op boete is 09:56). Sticker hebben ze niets van gezegd *O*

Hooi Hasse, jij bent dus ook al zo'n zware crimineel :Y :Y *O* *O*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan