Motor-Forum Boetepot

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor mij was het heel lang geleden, maar ik had er ook nog eentje:

Op de A58 ter hoogte van Rucphen, 133Km/u. Na aftrek meetcorrectie blijft er 128Km/u over. Kosten: 27 euri.

de eerste van het jaar is binnen

waar: a15
wanneer: 4 augustus om 00:04
toegestaan: 100 km/h
gemeten: 128 km/h :(
kosten: €137,- voor 124 na correctie

das de eerste die ik ooit boven de €31,- heb gekregen ;(

Ik ben weer in afwachting, 150 bij IJsselstein waar je dus maar 100 mag>> flits |( Zou wel een dure worden...

M'n eerste motorboete is binnen! :( Net terug van vakantie en er lag een CJIB envelop op de deurmat. 111 op de zeeweg bij bloemendaal waar 80 is toegestaan . Gelukkig een correctie naar 107km/u. 136 eetjes overmaken naar Leeuwarden...

Boven de 30km/u zijn toch 'geregistreerde overtredingen'?

mijn eerste boete op de motor tijdje geleden gekregen.

47 waar je 30 mocht... *O*

Maar het allermooiste vond ik toen de meneer in kwestie aan mij vroeg waarom ik zo hard ging? -O- Kan je zo iemand uberhaubt nog serieus nemen?

Ik heb daarna trouwens even een stukje geprobeerd met mijn 600RR 30km/h te rijden.
Dan zal je ongeveer terug naar de 2e versnelling moeten gaan.. en elk hobbeltje of de kleinste beweging met je rechter pols vlieg je naar voor of achter omdat ie dan zo lekker fel reageert. Met andere woorden niet te doen.

Ohja schade: 63 euro.

Laatst bewerkt:
Ik had laatst net een nieuwe helm gekocht en die moest natuurlijk worden ingereden :]
helaas gooide oom agent al vrij snel roet in het eten: 73 waar je 50 mocht = 87 euro

mijn eerste boete op de motor tijdje geleden gekregen.

47 waar je 30 mocht... *O*

Maar het allermooiste vond ik toen de meneer in kwestie aan mij vroeg waarom ik zo hard ging? -O- Kan je zo iemand uberhaubt nog serieus nemen?

Ik heb daarna trouwens even een stukje geprobeerd met mijn 600RR 30km/h te rijden.
Dan zal je ongeveer terug naar de 2e versnelling moeten gaan.. en elk hobbeltje of de kleinste beweging met je rechter pols vlieg je naar voor of achter omdat ie dan zo lekker fel reageert. Met andere woorden niet te doen.

Ohja schade: 63 euro.
Zelfde verhaal voor de TDM, ding loopt laag in de toeren gewoon niet lekker soepel, je moet inderdaad in 2 rijden (in 3 kan ie op z'n minst pas vanaf 40, omdat hij maar 5 versnellingen heeft). Kortom, ik rijd ook nooit 30 :o

Ik kom de laatste tijd iets te vaak in dit topic... Vandaag wéér een bekeuring van 30 euro voor 61km/h waar je 50km/h mag. Ergens in R'dam op de J. F. Kennedyweg :? Eerst maar eens uitzoeken waar dat nou weer is.

Staan trouwens alle controles op snelwegen op flitsservice.nl?

*O*

14 euro

108 waar 100 mocht

4 km te hard vanwege aftrek

Ik hoop overigens dat het hier bij blijft, was namelijk een jachtig ritje die dag :X

€200, - voor 104 km waar ik 70 mocht, mn eerste met de bike.

ook weer een van eur 130,--

volgens oom agent ben ik door rood gereden
ik denk dat het niet zo was, maar kan het natuurlijk niet bewijzen.
de laatste keer dat ik keek was het groen

bezwaar aantekenen heet iig geen zin want de agent deed zijn uitspraak op ambtseed

Ik had laatst net een nieuwe helm gekocht en die moest natuurlijk worden ingereden :]
helaas gooide oom agent al vrij snel roet in het eten: 73 waar je 50 mocht = 87 euro

zo eentje kost op dinsdag in breda € 93
lasergun op de westerhagelaan -O-

Laatst bewerkt:
€ 16,00 :o
11-08-2007
De Steeg
na correctie 4 km. te hard
blij dat ik mijn rijbewijs mag houden _O-

Laatst bewerkt:
Heb hier ook eens iets te melden. Juist vandaag krijg ik fanmail binnen, ik vetrek morgen naar het Zwarte Woud op vakantie (met de motor natuurlijk). Deze is in Hamoir:

- Toegelaten: 50 km/u
- Gemeten: 85 km/u
- Na correctie: 79 km/u (oef, dat was nipt)

Schade in mijn brieventas: 240€

Dan maar wat besparen op reis (yeah right }) )

En tel er maar €48,- bij..
65 waar 50 mocht..

Mn allereerste boete ooit *O* eh...oh..nee..deze==> -O-

Ik was op zondag 05 augustus 2007 tussen H'dorp en Nieuwvennep op de IJweg staande gehouden door een burger auto van kennemerland, omdat ik Remy (alleen op de wereld) helemaal alleen 100 meter voor hun 86 reed waar 60 is toegestaan. En dit dus gewoon om 01:56 in de nacht!!! Op een dooie provinciale weg tussen 2 weilanden! Get a LIVE Kennemerland !! Met correctie kwam ik uit op 83 waar 107 Euro voor staat. Gaat die grappige lul de behanger in zijn burger SLOPEL ook nog dood leuk vertellen dat hij ook z'n SNEL speeltje heeft! :X De held! Als of die scheinheilige linkmiegel zelf nooit tehard rijd op z'n R1...! Was het nou overdag geweest met veel verkeer prima! Dik verdient, maar dit!! Die kitjantjes matroos heeft me 15min. opgehouden langs de kant van de weg en er is geen 1 andere verkeersdeelnemer voorbij gekomen in die tijd!

Gister heb ik het stukje CJIB proza binnen gehad. -O-

107 Euro

Laatst bewerkt:
Na 5 maanden boetevrij op dezelfde weg te hebben gereden, hebben ze me toch eindelijk te pakken. 99 waar 80 mocht...

82 euro B| (1e bekeuring trouwens)

Nja, het zou ook eens een keer tijd worden.

Aan de andere kant maakt het me niet zoveel uit. Heb net studiefinanciering binnen van het rijk, kan het meteen terug.. 8-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik was op zondag 05 augustus 2007 tussen H'dorp en Nieuwvennep op de IJweg staande gehouden door een burger auto van kennemerland, omdat ik Remy (alleen op de wereld) helemaal alleen 100 meter voor hun 86 reed waar 60 is toegestaan. En dit dus gewoon om 01:56 in de nacht!!! Op een dooie provinciale weg tussen 2 weilanden! Get a LIVE Kennemerland !! Met correctie kwam ik uit op 83 waar 107 Euro voor staat. Gaat die grappige lul de behanger in zijn burger SLOPEL ook nog dood leuk vertellen dat hij ook z'n SNEL speeltje heeft! :X De held! Als of die scheinheilige linkmiegel zelf nooit tehard rijd op z'n R1...! Was het nou overdag geweest met veel verkeer prima! Dik verdient, maar dit!! Die kitjantjes matroos heeft me 15min. opgehouden langs de kant van de weg en er is geen 1 andere verkeersdeelnemer voorbij gekomen in die tijd!

Gister heb ik het stukje CJIB proza binnen gehad. -O-

107 Euro

Ja beetje sneu.

Voeg er nog eventjes twee bij. 110 euro en 145 euro, beiden voor te hard rijden.

Hoeveel MF-ers hebben een bekeuring gekregen voor het hebben van een MF-sticker op de kentekenplaat.

Hoeveel MF-ers hebben een bekeuring gekregen voor het hebben van een MF-sticker op de kentekenplaat.
Tot nu toe nog geen gehad daarvoor, maar misschien zijn ze ook wel teveel afgeleid omdat hij horizontaal staat :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan