Motor Avond 4 daagse Wijlre Zuid Limburg

YZF_Ron

Die hard MF'er
25 sep 2005
332
0
Dacht toch echt dat het allang hier gezet was..niet gevonden.
Dus zet ik m maar erbij.

1,2,3 en 4 Juli 2008 WMTC der kromme poekel
Avond vier daagse. Route op TomTom,Garmin en papier mogelijk.
inschrijven van 18.30uur tot 19.30 uur.

info op www.krommepoekel.tk

Info:
Ook dit jaar is het weer gelukt om prachtige routes uit te zetten in onze nabije omgeving.
De routes worden gereden via GPS-Systemen maar zijn ook beschikbaar op papier voor
op de tank. Inschrijven en vertrekken vanaf ons clublokaal "Oud Wielder", Dagelijks tussen
18:30 en 19:30 uur. Onderweg is natuurlijk een controlepost uitgezet voor diegene die een
stukje willen afkorten. hier kan een sanitaire stop gemaakt worden en bestaat de mogelijkheid
om iets te drinken. (op eigen kosten). Als men de route conform de beschrijving rijdt, zult u
waarschijnlijk terug komen in ons clublokaal en daar uw eindcontrole-stempel bemachtigen.

Prijs:
Leden: 0,- Euro
4 Dagen: 7,50 Euro
1 Dag: 2,50 Euro

Adres:
Marchierstraat 11,
6321 AK Wijlre
Gemeente Gulpen-Wittem
Parkeren kan op de grote parkeerplaats naast het Café.
 
Laatst bewerkt:
wijle, epen, valkenburg en omstreken, daar zijn de brute wegen :) :Y

Mits het niet helemaal vol zit met van dat valkenburg dagjes volk... -O-

Wat is het toch fijn om in zuid limburg te wonen met al dat moois en vlak naast de ardennen. *O*
Leek me leuk om eens te kijken, maar helaas is de motor tijdelijk buiten gebruik ivm verbouwen.

Veel plezier!
 
wijle, epen, valkenburg en omstreken, daar zijn de brute wegen :) :Y

Mits het niet helemaal vol zit met van dat valkenburg dagjes volk... -O-

Wat is het toch fijn om in zuid limburg te wonen met al dat moois en vlak naast de ardennen. *O*
Leek me leuk om eens te kijken, maar helaas is de motor tijdelijk buiten gebruik ivm verbouwen.

Veel plezier!

idd leuke wegen hier, ardennen maar zeker ook de eifel...luxemburg en noordfrankrijk is ook makkelijk te doen in een dagtrip..blij dat ik in het zuiden woon..
 
Terug
Bovenaan Onderaan