Motoplast Kawasaki 900 Schuurvondst

Mooie Bimota Kawa die ik in 2011 op de Bikers' Classics spotte

[afbeelding]

:9~~


Die er achter staat is mooier, je hebt de verkeerde op de foto .... :Y

full
 
Te veel mooie dingen overal, de begeerte is te groot.
We zijn reddeloos verloren vrees ik, er zijn geen pillen voor -O-
 
mooie fiets kan dat worden leo.

heb je ooit gesproken over H1R.

zijn die plannen er ook nog?

of heb je ook zo'n tijd probleem

john
 
mooie fiets kan dat worden leo.

heb je ooit gesproken over H1R.

zijn die plannen er ook nog?

of heb je ook zo'n tijd probleem

john

Ja ook dat nog, sterker nog ik heb er al eea voor liggen en bouwtekeningen voor frame ed.
Errug hè, wanneer moet ik dat nou weer gaan doen.

Ik was hier trouwens helemaal vergeten te vertellen dat ik Arie PK gesproken had op de Classic Superbike Meeting in Noordeloos 30 Augustus :)
Hij was erg verbaasd dat ik de Motoplast en de Bimota heb waar hij ooit mee heeft gereden.
:W
 
Kleine wereld en de winter staat voor de deur , dus hebben wij weer wat te kijken.
Succes met de klus.
 
misschien al voorbij gekomen, maar omdat het toch nog even duurt...motoplast plaatjes.....die uitlaten van die rode :9~
Frame is motoplast, met MV blok e.d. , foto gemaakt in 1990 en Jay Leno was blijkbaar uitgenodigd....komt van: https://www.facebook.com/BoldPrecis...0196370370868/478159712241200/?type=3&theater
[afbeelding]
En een Mooie gifkikker, dit is een Motoplast Stanga GPZ900, gevonden op: KAWASAKI MOTOPLAST STANGA - Atelier - RossiClassicRacing.com
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Kijk, ik heb zijn pruik op!
 
Kan wel janken als ik zie wat zij met die MV Agusta hebben gedaan :r
Ik heb ooit mijn 750s verkocht hopelijk niet aan dergelijke verbouwers.
 
Laatst bewerkt:
Vind dit mooier en aparter dan de orginele 750 s. 8-)


Mooier vind ik het niet, maar mooi vind ik het origineel ook niet :N

Vind alleen het geluid (eigenlijk motorisch lawaai) wel grappig. Hebben de huidige overigens ook nog, klinken allemaal alsof de lagers er uit willen springen _O-

Werk bij een, ook, MV dealer maar kan niet wennen aan het geklapper van zo´n blok :+ :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan