MotoGP naar Ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind t vooral belangrijk dat ze enthousiast zijn tijdens de race. Kan mij t boeien of ze markes of marqezz zeggen. Het Engelse commentaar bij de Britse superbikes mist ook wel eens wat en vertellen ook dingen over coureurs die niks met de race te maken hebben, maar als er wat gebeurt schreeuwen ze t uit en dat maakt t leuk. Dus m.i. doen die Hollanders bij Eurosport best een goeie job 😉
 
Ik vind Barry Veneman het ook prima doen als commentator.
Rustig en veel kennis van zaken.
Vind je?
Heel vaak krijgen andere commentatoren kritiek omdat ze namen etc. verkeerd uit spreken, nou die Veneman kan er ook wat van. ;) Maar inderdaad wat ik wel prettig vind, is dat hij heel rustig is, heb wel het idee dat Patrick meer (recente) kennis van zaken heeft.
 
Is het nu zo moeilijk om gewoon Nederlands met elkaar te praten?(Of is dat tegenwoordig ook al niet meer politiek correct?) Mevrouw de presentatrice kan dat heus wel.
 
Nu hadden de heren verslaggevers het tijdens de Moto3 training over de aanwas van nieuwe rijders volgend jaar. Waarom niet even iets gemeld over de plannen van Zonta, ze waren in gesprek geweest met een paar teams in het WK, las ik laatst op Racesport. Waarom gaat het niet door, zijn er andere plannen?
 
Nu hadden de heren verslaggevers het tijdens de Moto3 training over de aanwas van nieuwe rijders volgend jaar. Waarom niet even iets gemeld over de plannen van Zonta, ze waren in gesprek geweest met een paar teams in het WK, las ik laatst op Racesport. Waarom gaat het niet door, zijn er andere plannen?
Denk dat Patrick dat aan Jürgen over wil laten om mee naar buiten te komen.
 
Nu hadden de heren verslaggevers het tijdens de Moto3 training over de aanwas van nieuwe rijders volgend jaar. Waarom niet even iets gemeld over de plannen van Zonta, ze waren in gesprek geweest met een paar teams in het WK, las ik laatst op Racesport. Waarom gaat het niet door, zijn er andere plannen?

Nou... als je het persbericht van het FIM heb gelezen? Dan duurt het nog wel een paar jaar voor Zonta op WK niveau aan de gang kan. Leeftijdsgrens gaat omhoog naar 18 met uitzondering van 17 jarige winnaars van de RBRC of de Junior moto3.

Ik denk dat dit voor heel veel van die 14-15 jarige gastjes als een bom inslaat omdat ze nu voor nog een jaar of 3 vastzitten aan het CEV etc. Die komen geen stap verder.
 
  • Leuk
Waarderingen: MB84
Nou... als je het persbericht van het FIM heb gelezen? Dan duurt het nog wel een paar jaar voor Zonta op WK niveau aan de gang kan. Leeftijdsgrens gaat omhoog naar 18 met uitzondering van 17 jarige winnaars van de RBRC of de Junior moto3.

Ik denk dat dit voor heel veel van die 14-15 jarige gastjes als een bom inslaat omdat ze nu voor nog een jaar of 3 vastzitten aan het CEV etc. Die komen geen stap verder.
Ja inderdaad, denk dat heel wat carrièreplanningen herzien moeten worden.
 
Zullen er genoeg uit vliegen denk ik, zowel in de junior klassen als de moto 3.

Komende jaren ook een stuk minder nieuwe aanwas in de moto3 denk ik.

Maar zolang het dodelijke ongevallen scheelt is het top !
 
Wat een slechte regie tegenwoordig bij de Dorna. De stand van de wedstrijd wordt continu onderbroken door foto's van de rijders, pitboxbeelden en onboardbeelden.
 
Volgens mij is Kamphuus (huidige presentator F1 programma) al aan het solliciteren naar een plekkie. Laat steeds vaker het woord MotoGP vallen aan tafel. Alleen hapt er niemand aan tafel.
 
Volgens mij is Kamphuus (huidige presentator F1 programma) al aan het solliciteren naar een plekkie. Laat steeds vaker het woord MotoGP vallen aan tafel. Alleen hapt er niemand aan tafel.
Aub niry zeg...|(|(|(doe dan Diederick maarO-):N:N
 
Op eurosport kan je de taal op engels zetten en dan hoor je geen commentaar, alleen de motoren en de omgevingsgeluiden. Je hoort de monteurs sleutelen als de beelden in de pitbox zijn.
Dat zal met ziggo waarschijnlijk niet meer kunnen.
Laat aub niet die weeink meegaan. Die blijft maar praten en praten en praten en praten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan