MotoGP naar Ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja die bedoelde ik...werkt(e?) als PR man bij de KNMV, wel een echte motorliefhebber, maar niet helemaal meer bij de tijd wat betreft motorsport
Als kind was het een held begin jaren tachtig, nu blijft het nostalgie die stem met bijna constant verbazing over zijn visie. :Y
 
Ik gebruik al een tijd de ES player en dat bevalt op zich prima.
Alleen de menustructuur en het vinden van een specifieke race is echt een drama.
De persoon die dat verzonnen heeft moet een schop onder zijn (of haar) kont krijgen.

Ik heb een basis abonnement van Ziggo dus kan het wel lukken straks.
Ik hoop wel echt van harte dat ze capabele commentatoren gaan inzetten...
 
Kak...
Als Peter Bom meegaat naar Ziggo vind ik het best, dan ga ik héél serieus overwegen om ziggo sport abbo te nemen.. Anders maar een duur MotoGP abbo... '(
 
Eurosport Player zou eind volgende maand worden verlengd, dus zojuist nog mooi op tijd mijn abonnement stop kunnen zetten.

We hebben thuis sowieso geen TV abonnement dus volgend jaar blijft er waarschijnlijk maar 1 (nogal dure) optie over om zonder gezeur de MotoGP te zien :(:(
 
Kak...
Als Peter Bom meegaat naar Ziggo vind ik het best, dan ga ik héél serieus overwegen om ziggo sport abbo te nemen.. Anders maar een duur MotoGP abbo... '(
Mja ik wil het ook overwegen als Bom, Frank en Patrick iig meegaan.
En als je het later terug kunt kijken op een laptop net als nu.
Ik heb geen belang bij een tv abonnement.
 
Als je een ziggo abbo hebt, kun je dat dan niet (ook) met een of andere app bekijken?
Geen idee, ik heb Ziggo basis. Niet eens digitaal, ik kan echt alleen maar kanaal 14 kijken. Maar dat was prima ik kijk geen tv, maar als ik iets wil zien via internet op de laptop en anders maar niet. :+
 
Ik laat het voornamelijk afhangen welke commentatoren bij Ziggo tevoorschijn gaan komen...
Als Peter Bom (en Frank) bij Ziggo gaan becommentariëren overweeg ik die wel heel sterk.. Vind ze erg fijn om naar te luisteren.
Eigenlijk enig ander commentaar, zal ik zeer waarschijnlijk een motogp abbootje afsluiten.. Ander spul op Ziggo heb ik geen behoefte aan, daar heb ik de ES player al voor..
De streaming van MotoGP werkte voor mij in het verleden gewoon prima.
Zou wat zijn als ze bij MotoGP Nederlands commentaar zouden geven..!

Ik vind het té leuk om niet (live) te volgen...
 
Ik 'zie' volgend jaar wel.....of misschien zie ik niets en heb ieder MotoGP weekend vrij zodat ik lekker kan gaan motorrijden. ;)
Ga iig geen Ziggo nemen
 
  • Haha
Waarderingen: Tcat
Zou jammer zijn als Weeink en Bom niet mee gaan. Zetten op dit moment een mooi informatief programma neer. Aan de andere kant zie ik ze ook weer niet een tv-programma presenteren zoals Kamhues en Doornbos nu voor F1 doen. Ben benieuwd!
 
Op zich is er nog geen man overboord als je niet bij Ziggo zit zoals ik, ik heb alles (tv/internet/telefoon) via KPN. Maar dan kun je wel Ziggo Sport als extra pakket nemen, (net als je bijvoorbeeld je ook een abonnement kunt nemen op het ESPN voetbalpakket). Dat heb ik vorig jaar ook een tijdje gedaan omdat ik het six nations rugbytoernooi wilde zien dat via Ziggo Sport werd uitgezonden. Toen heb ik ook gelijk even een F1 race meegepakt. Dus heb je geen Ziggo dan kun je wel gewoon MotoGP blijven zien maar moet je dus een extra pakket erbij nemen. Is idd 15 euro per maand. Maar dat heb ik graag over voor mijn dierbaarste hobby.
 
Op zich is er nog geen man overboord als je niet bij Ziggo zit zoals ik, ik heb alles (tv/internet/telefoon) via KPN. Maar dan kun je wel Ziggo Sport als extra pakket nemen, (net als je bijvoorbeeld je ook een abonnement kunt nemen op het ESPN voetbalpakket). Dat heb ik vorig jaar ook een tijdje gedaan omdat ik het six nations rugbytoernooi wilde zien dat via Ziggo Sport werd uitgezonden. Toen heb ik ook gelijk even een F1 race meegepakt. Dus heb je geen Ziggo dan kun je wel gewoon MotoGP blijven zien maar moet je dus een extra pakket erbij nemen. Is idd 15 euro per maand. Maar dat heb ik graag over voor mijn dierbaarste hobby.
En degene zonder tv abonnement moeten daarop dan ook nog eens iets van €15 p.m. betalen om basis tv te krijgen.

€270 voor een seizoen wordt me dan toch iets te gortig. Dan klinkt €140 voor een motogp.com abonnement opeens toch voordeliger.
 
Heb je hem ook weer....:+
Fijn om te horen dat je blij was met de MotoGP op Eurosport,als er tenminste geen wielrennen was,wielrennen van vorig jaar,snooker,curlen,tannis,hackey moet ik nog ff doorgaan?
Ziggo heeft iig de F1 serieus neergezet,ik verwacht dat zij dat met de MotoGP ook doen.
Mooiste jaren MotoGP waren toen het bij Sport1 zat,Lorenzo won toen ook nog wel eens,sinds het bij Eurosport zit is het dikke bagger met de uitzendingen
 
Ik heb de player, en ben het helemaal met je eens dat Eurosport niet ideaal is.
Er is niet voor niets een heel topic aan gewijd hier....

Maar met die Player kun je voor weinig geld wel alle motorsport volgen.
 
Klote, ik heb dus Discovery plus. Met alle sport dat op oa eurosport is.
Ik heb geen abbo op tv maar internet only. Dus geen motogp meer voor mij helaas. Erg jammer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan