Reservoir voor het koelwater is wel aangepast, de spanningsregelaar modificatie is uitgevoerd, maar met kroonsteentjes, dus dat ga ik opnieuw doen. rest van de modificaties weet ik eigenlijk niet. Maar ik heb niet het idee dat er verder nog problemen zijn. Het lekken van het thermostaathuis had ik een tijdje, maar dat lijkt spontaan opgelost
De allereerste ecu update destijds waar jij naar verwijst was trouwens de fysieke omruiling van de complete ecu. Die kon je herkennen doordat hij niet hetzelfde nummer had als het framenummer (de originele had dat wel) als ik me goed kan herinneren.
Wat ik niet snap is dat je bij slecht starten meteen teruggrijpt naar zo'n zwaar middel: een remap. Welk bouwjaar is ie, hoeveel heeft de motor gelopen, wanneer heeft ie zijn laatste beurt gehad, is het luchtfilter schoon, zijn de bougies goed of zijn het nog de allereerste? Als zulke simpele dingen niet kloppen kun je remappen totdat je een ons weegt. Aangezien je het nog niet vermeld hebt zou ik zeggen, begin eerst eens met een grote beurt, dan weet je in ieder geval zeker dat de basis klopt.
@ECU flashers
Is dit de lijst met bestanden die jullie gebruiken voor de verschillende mappings?
[afbeelding]
Ik heb ook het idee dat de Morini best gevoelig is voor onderhoud. Voor het onderhoud staat 10K, maar aan het einde van het seizoen (~6K) begint hij vaak wat slechter te lopen. Lees, slechter starten en stationair hoog toerental voor het stoplicht.De allereerste ecu update destijds waar jij naar verwijst was trouwens de fysieke omruiling van de complete ecu. Die kon je herkennen doordat hij niet hetzelfde nummer had als het framenummer (de originele had dat wel) als ik me goed kan herinneren.
Wat ik niet snap is dat je bij slecht starten meteen teruggrijpt naar zo'n zwaar middel: een remap. Welk bouwjaar is ie, hoeveel heeft de motor gelopen, wanneer heeft ie zijn laatste beurt gehad, is het luchtfilter schoon, zijn de bougies goed of zijn het nog de allereerste? Als zulke simpele dingen niet kloppen kun je remappen totdat je een ons weegt. Aangezien je het nog niet vermeld hebt zou ik zeggen, begin eerst eens met een grote beurt, dan weet je in ieder geval zeker dat de basis klopt.
Ik heb ook het idee dat de Morini best gevoelig is voor onderhoud. Voor het onderhoud staat 10K, maar aan het einde van het seizoen (~6K) begint hij vaak wat slechter te lopen. Lees, slechter starten en stationair hoog toerental voor het stoplicht.
Dit jaar start hij relatief slecht. Het duurt een seconde of 2 voordat ze aanslaat, vorige jaren was het starten en lopen. Ik vermoed dat m'n accu wat minder aan het worden is, mag ook wel na 5 jaar.
Uit deel 7, pagina 99, post van MonstroMorini: de link werkt nog.Welke dan?
Geen computernoob in de war maken hè
Staat er een bij: RaceMapCustomized.ddgKijk eens of je hier bij kan: MoMoMaps
Op MP staat wel een hele rare Corsaro :
Rood frame, met zwart/zilveren tank. En het kuipje aan de voorzijde is matzwart ?
Klopt geen reet van........ Opgebouwd uit onderdelen ?
http://www.marktplaats.nl/a/motoren...84ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr
Fotos uploaden op een foto site zoals TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video HostingIk krijg er helaas geen foto's op
Ducatidiag installeert zich onder "Program files" of "Program files (x86)" op een 64bit systeem. Alle .lic en de writer app in deze Ducatidiag folder copieren. Shortcut maken voor de writer en deze shortcut bijplaatsen onder Ducatidiag in je start menu (handig).Ik heb nu:
cle.lic
writer_key.lic
writer 206c2.exe (nieuwste writer)
tig mappings in .ddg
Alle bestanden in 'ducatidiag24' zetten?
[afbeelding]
Ducatidiag installeert zich onder "Program files" of "Program files (x86)" op een 64bit systeem. Alle .lic en de writer app in deze Ducatidiag folder copieren. Shortcut maken voor de writer en deze shortcut bijplaatsen onder Ducatidiag in je start menu (handig).
De DDG zelf zijn data en kun je beter ergens in een foldertje onder Documenten bijhouden. Ik heb zo een structuur onder Documenten -> Mijn motor -> Morini en daaronder documentatie, fotos, manuals, ECU dumps, etc... netjes alles bij elkaar.
Uiteindelijk kies je zelf, dit is hoe ik het liefst werk.
Onze flash-boy.Vandaag een andere mapping geflashed; ging helemaal volgens plan
de flash-koning